Co przyniósł finał rozgrywek „Super Bowl”?


3.5 miliona dolarów za trzydzieści sekund reklamy, skandale w wykonaniu największych gwiazd popkultury, transmisja na żywo do ponad osiemdziesięciu państw na całym świecie, miliardy sprzedanych hot-dogów, pizz i pieczonych kurczaków…

super bowl

Zdecydowanie, „Super Bowl” ponownie zebrał swoje komercyjne żniwo i pomimo szalejącego kryzysu gospodarczego, przebił na tym polu poprzedni finał rozgrywek futbolu amerykańskiego. Kto wygrał? Jaki zawodnik zgarnął statuetkę dla najbardziej wartościowego gracza? Wybaczcie moją ignorancję w tej kwestii, ale nie mam zielonego pojęcia i kompletnie mnie to nie obchodzi. Po prostu nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem. Nie zdziwiłbym się, gdyby większa połowa ze 110 milionowej publiczności zebranej wczoraj przed telewizorami, podzielała mój zaściankowy pogląd.

Albowiem lwia część widzów niecierpliwe odliczała sekundy do przerwy meczu. Niektórzy byli zainteresowani premierowym singlem Madonny, ale nie da się ukryć, że artystka była jedynie tłem dla zakręconych spotów telewizyjnych i premierowych zwiastunów nadchodzących hitów. Wielkie wytwórnie filmowe nie mogły zawieść swoich konsumentów i jak zwykle zaserwowały im kilka ciekawych reklamówek najświeższych superprodukcji. W tym roku nie zabrakło czarującego Roberta Downeya Jr. i jego ekipy „Mścicieli”, rozmieniającego się na drobne Liama Nessona czy tryskającego testosteronem Dwayne’a Johnsona, któremu partneruje wielki Bruce Willis.

Avengers 3D

Opis dystrybutora: Nick Fury jest szefem międzynarodowej agencji S.H.I.E.L.D, która czuwa nad światowym bezpieczeństwem. W obliczu globalnego zagrożenia staje przed zadaniem stworzenia drużyny, która podoła najbardziej nieprawdopodobnym wyzwaniom. Do swojego zespołu rekrutuje ludzi z niezwykłymi zdolnościami. Znajdą się w nim słynne postacie z uniwersum Marvela – Iron Man, Hulk, Thor, Kapitan Ameryka, Sokole Oko i Czarna Wdowa. Porozumienie w drużynie złożonej z takich indywidualności, nie będzie łatwe do osiągnięcia. Fury wie jednak, że tylko działając wspólnie, mogą ocalić świat przed zniszczeniem.

Battleship: Bitwa o Ziemię

Opis dystrybutora: Ekranizacja popularnej gry w statki. Flota marynarki wojennej będzie musiała stawić czoła armadzie niezidentyfikowanych obiektów. Jej celem jest odkrycie i udaremnienie destrukcyjnych planów wrogo nastawionych przybyszów z kosmosu.

G.I.Joe: Retaliation

Plik wideo nie jest już dostępny.

Opis dystrybutora: Elitarny oddział komandosów zostaje oskarżony o zdradę, a wszyscy jego członkowie wedle rozkazów prezydenta Stanów Zjednoczonych mają zostać rozstrzelani. Nieliczni żołnierze, którym udało się przetrwać masakrę, zmuszeni są do heroicznej walki o przywrócenie dobrego imienia „G.I. Joe”.

John Carter

Opis dystrybutora: John Carter (Taylor Kitsch) to młody weteran wojny secesyjnej, ciężko doświadczony walką na froncie. W niejasnych okolicznościach trafia na obcą planetę. Tam zostaje uwikłany w wielki konflikt między tubylcami, Tarsem Tarkasem (Willem Dafoe) i księżniczką Dejah Thoris (Lynn Collins), która desperacko potrzebuje jego pomocy. W świecie na skraju zagłady, Carter odzyskuje wiarę w siebie i rozpoczyna walkę, od której zależy los Barsoom i jej mieszkańców.

Lorax

Opis dystrybutora: Ekranizacja jednej z najpiękniejszych bajek dr Seussa, twórcy tak wspaniałych i pouczających historii, jak "Horton słyszy Ktosia". Pragnący zdobyć serce wybranki młody chłopak dowiaduje się o Loraxie – nieco zrzędliwym, lecz uroczym stworzeniu, które przemawia w imieniu drzew. Poruszająca opowieść zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

Odpowiedz
Dzięki Tokar za zebranie części reklam tutaj, ja jako wielki fan reklam chętnie je obejrzę.
Odpowiedz
← Nowości

Co przyniósł finał rozgrywek „Super Bowl”? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...