No cześć!

No dzieńdobrywieczór (z racji tego, że jest już ciemno), Nurni jestem, cześć i czołem. Tudzież kolanem jak kto woli.

Zarejestrowałem się tutaj za sprawą Holdena, który wcale nie wygląda jak Japończyk Znamy się z pewnego serwisu, o którym nie będę się rozpisywać bo słów szkoda. Tak czy inaczej to dzięki niemu tutaj jestem, więc jest to dla was ogromny zaszczyt, że możecie czytać moje wypociny tutaj. Możecie jemu za to dziękować hehe.

Tak pomijając mój wrodzony narcyzm i brak skromności, warto się też przedstawić. Patryk jestem i pochodzę z Zielonej Góry. Małe ale za to piękne i zielone miasteczko, z naprawdę świetnymi okolicami, dzięki którym mam inspirację do pisania i interesowania się fantastyką i sci-fi. Głównie interesuję się tematyką postapo, ale lubię też poczytać trochę fantastykę, opowiadania pełne rycerzy, krasnoludków, smoków i tego podobnych rzeczy. Tak dla odmiany po prostu.

Lubię pisać, tak dla własnej przyjemności i mam nadzieję, że wkrótce będę mógł podzielić się tym co tworzę. Na razie to będzie wszystko, może z czasem napiszę coś więcej, jeśli w ogóle to kogoś obchodzi .
Odpowiedz
Witam Obserwator z tej strony
Czym się zajmujesz w życiu? Pracujesz czy uczysz się?

\"Kroczysz mroczną drogą, ale jest ona najmroczniejsza dopiero wtedy, jeżeli zamkniesz oczy\"


"Czasami mały aniołek musi utrzymywać pozory"
Odpowiedz
Aktualnie jest u mnie śmieszna sytuacja. Szukam pracy i jest śmiesznie dlatego, bo jestem w trakcie jej zaczynania, a pracować mam w domu. Zagmatwana sytuacja ogólnie. Aż nie chce się opisywać o co dokładnie chodzi. Ale na pewno dam znać jak już coś się ustabilizuje.