Za oknem szaro, smutno i depresyjnie, więc zapewne dlatego Eidos Montreal postanowił zaprosić graczy na małą wycieczkę po mrocznych miastach „Buntu Ludzkości”, gdzie za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. W tych nieciekawych czasach, metropoliami takimi jak Detroit, Montreal czy Szanghaj rządzą potężne korporacje, które starają się ugrać indywidualne profity wyzyskując słabszych i naiwnych. Po trupach do celu? Jasne, jeżeli zachodzi taka konieczność. W końcu ciemnych uliczek i zapomnianych przez Boga zaułków w wielomilionowych miastach jest na pęczki, a w drodze ku lepszemu jutru jednostka jest nieistotna.
Żądny zemsty Adam Jensen będzie musiał nauczyć się funkcjonować w tych ciężkich realiach i odróżnić użytecznych sojuszników od chciwych nieprzyjaciół.
Cóż, kolejny ciekawy materiał, który powoduje, że niecierpliwie odliczam dni do 27 sierpnia. Inspiracja kultowym „Łowcą Androidów” jest aż nazbyt widoczna, a pomysł z odrębnością kulturową oraz dbałość o detale zasługują na poklask. Czyżby seria „Deus Ex” wreszcie złapała drugi oddech?