Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Varshoon", znajdującym się w dziale "Baldur's Gate II: Cienie Amn". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Baldur's Gate II: Cienie Amn] Varshoon
Poziom angielskiego nie jest jakiś przesadzony. Nigdzie w tekście tego nie podkreślałem. Chodzi jednak o to, że zwykle odpowiadamy na pytania, wybierając z 2-4 opcji. Brakuje czegoś takiego jak "Tak, Varshoonie, masz rację", by sobie go zjednać. W ten sposób to małe wyzwanie, zaś nasze odpowiedzi są na tyle krótkie, że łatwo domyślić się ich sensu. Na Twoim miejscu wypróbowałbym, zawsze można przecież potem usunąć - proces niemal taki sam, jak przy instalacji, tylko wybieramy U miast I
Przyznam szczerze ,że język angielski nie odstraszył mnie i zainstalowałem mod z Illithidem. Nie żałuję swojej decyzji ,ale mój mackowaty kompan odłączył się od mnie w placówce Illithidów. Miałem z nim za mało rozmówek ,ale raczej dobrze go traktowałem. Inteligencja postaci była raczej dobra, ale reputacja jest zbyt wysoka (heroiczna)
No cóż przy następnym podejściu spróbuję rozegrać to inaczej
Mam takie pytanie : Dużo rzeczy wpływa na tą jego decyzję w Podmroku ?
Oczywiście byłego kompana nie potępiam ,ale rozczarowałem się jak mnie opuścił
No cóż przy następnym podejściu spróbuję rozegrać to inaczej
Mam takie pytanie : Dużo rzeczy wpływa na tą jego decyzję w Podmroku ?
Oczywiście byłego kompana nie potępiam ,ale rozczarowałem się jak mnie opuścił
Inteligencja musi być nie tyle dobra, co wysoka W Podmroku Varshoon ma takie opcje:
- atakuje nas, bo okazaliśmy się wielkim rozczarowaniem
- przyłącza się na czas zadania, po czym odchodzi na dobre.
- Przyłącza się do drużyny na stałe, ale bohater ma za małą inteligencję, by wspólnie otworzyli wrota.
- przyłącza się do drużyny, a bohater jest tak inteligentny, że wspólnymi siłami otwierają wrota jaskini.
Dwie ostatnie opcje różnią się minimalnie od ilości wpływu na Varshoona. Tutaj już trzeba się bawić w dialogi.
- atakuje nas, bo okazaliśmy się wielkim rozczarowaniem
- przyłącza się na czas zadania, po czym odchodzi na dobre.
- Przyłącza się do drużyny na stałe, ale bohater ma za małą inteligencję, by wspólnie otworzyli wrota.
- przyłącza się do drużyny, a bohater jest tak inteligentny, że wspólnymi siłami otwierają wrota jaskini.
Dwie ostatnie opcje różnią się minimalnie od ilości wpływu na Varshoona. Tutaj już trzeba się bawić w dialogi.