GameExe nawiązuje współpracę z Taernem


taern

Miło mi poinformować, że GameExe nawiązało współpracę z innowacyjną, polską grą przeglądarkową "Taern".

Twórcom szczególnie zależało na tym, aby gra była dynamiczna, zawierała rozbudowaną fabułę oraz system walki, który premiuje graczy z większym talentem taktycznym. W odróżnieniu od panującej na rynku mody na klony znanych gier, Whitemoon poszedł własną drogą, tworząc produkt innowacyjny. Stale rosnąca liczba grających pokazuje, że ta droga okazuje się być słuszna.

Twórcy "Dumy Taernu" starają się, aby gra była pełnokrwistym cRPG, z mrocznym klimatem odwołującym się do fantasy a'la Sapkowski. Rzut izometryczny, sposób poruszania się postaci i dialogowania z NPCami nawiązują do klasycznych "erpegowych" tytułów, takich jak Fallout czy Baldur's Gate. Dodatkowym smaczkiem jest intro, które wprowadza do świata gry.

Celem twórców było stworzenie takiej gry przeglądarkowej, w którą grałoby się tak, jak w wyżej wspomniane cRPGowe klasyki. "Duma Taernu" – bezpłatne MMO, oferuje również możliwość gry płatnej. Gracz, który nie skorzysta z tej opcji, nie jest w żaden sposób ograniczany. Może osiągnąć w grze to samo, co gracz płacący, zabierze mu to tylko nieco więcej czasu.

taerntaern

Opcje płatne podnoszą komfort gry, nie są jednak niezbędne do zabawy i nie mają dużego wpływu na balans. Prace nad rozwojem tytułu trwają cały czas. Twórcy rozwijają oraz wprowadzają nowe rozwiązania: gildie, turnieje, profile na serwisach społecznościowych, cały czas powiększając świat gry. Do użytku graczy oddają 74 lokacje, 130 różnych rodzajów monstrów i około 100 bohaterów niezależnych.

"Gra ma być taka, w jaką sami chcielibyśmy grać" precyzuje założenia Krzysztof Danilewicz, programista oraz inicjator całego projektu.

Zapraszamy do grania!

- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
Polskie, przeglądarkowe MMO. Pograj, to się przekonasz.
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
← Nowości

GameExe nawiązuje współpracę z Taernem - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...