[Wiedźmin 2: Zabójcy Królów] „Wiedźmin 2” - wykład w Collegium Civitas cz. 1


Jeżeli nie mieliście okazji zawitać na wiedźmiński wykład w Collegium Civitas i nadal ogromnie rozpaczacie z tego powodu, to serwis Polygamia target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">Polygamia wychodzi Wam naprzeciw, wrzucając jego pierwszą część do internetowych czeluści.

Pan Tomasz Gop, w gustownym szarym sweterku, starał się odpowiedzieć na dość fundamentalne pytanie, które nasuwa się samoistnie przy rozważaniach na temat projektowania wirtualnych przygód Geralta. Czy istnieje możliwość skutecznego przeszczepienia sugestywnego świata i klimatu, zawartego na kartach sagi Andrzeja Sapkowskiego, na ekrany monitorów?

W jakich okolicznościach powstawał „Wiedźmin”? Jakie pułapki czekały na developerów? Jak wyglądało projektowanie „od kuchni”? Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do obejrzenia materiału, który znajdziecie poniżej.

Generalnie ta część nie niesie za sobą żadnych szokujących nowości, aczkolwiek jest zdecydowanie lepszą i o wiele bardziej konstruktywną rozrywką niż oglądanie rodzimych „łże-piłkarzy”, którzy nie potrafią sobie poradzić z rezerwami pogromców takich futbolowych potęg jak Malta czy Łotwa.

Odpowiedz
Daruj sobie te porównania do piłkarzy Tokarze
Wiem, żeś tym zboczeńcem co ogląda zapasy tych pseudo-gladiatorów na murawie. ;p

"Chrzestu" Ognia... Tooomek...
Odpowiedz
Lepsza to była potem rozgrywka Musze przyznać, że pokazał dużo nowych rzeczy i jeszcze bardziej się nakręciłem na Wiedźmina A pytania ludzi były straszne, tylko łapać się za głowę, współczuję mu.
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz
← Nowości

[Wiedźmin 2: Zabójcy Królów] „Wiedźmin 2” - wykład w Collegium Civitas cz. 1 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...