[Grim Dawn] „Grim Dawn” - prezentacja systemu walki


Do dziś sporą estymą darzę „Titan Questa” i odpowiedzialne za niego studio Iron Lore Entertainment. To był kompletny tytuł, który spełnił większość moich oczekiwań, gwarantował niezwykle wciągającą i rozbudowaną rozgrywkę oraz wnosił kilka niezgorszych pomysłów, które stanowiły pewną ewolucję dla gatunku. Jasne, fundamenty tej produkcji były generalnie wtórne i całość była średnio zbalansowana, jednakowoż to są grzechy praktycznie wszystkich przedstawicieli gier hack'n'slash. Nie zmieniało to również faktu, że wyrzynanie mitologicznej watahy sprawiało nielichą frajdę i na stałe zapisało się w moim umyśle.

Chociaż Iron Lore wącha już kwiatki od spodu, to ludzie odpowiedzialni za tamten sukces wciąż są w grze. Pod szyldem małego i niezależnego studia Crate Entertainment, po cichu dłubią nad duchowym następcą „mitologicznego slashera”, a pierwsze tego efekty możemy oglądać już dziś. W sieci pojawił się filmik ukazujący system walki w „Grim Dawn” i trzeba przyznać, że czuć w tym wszystkim posmak antycznej przygody sprzed lat.

Wygląda to całkiem smakowicie, a zważywszy na skalę i budżet tego przedsięwzięcia, budzi ogromne uznanie. Na tytuł czekam z niemniejszą niecierpliwością i wypiekami na twarzy niż w przypadku „Dungeon Siege III” czy „Torchlight II”.

Odpowiedz
Titan Quest, był (w sumie jest) super grą.

Choć ten Grim Dawn troche kiepsko gameplayowo wygląda, bardziej jak taka gra sprzed paru lat. Okaże się w praktyce, ciekawe co pokażą więcej.
Odpowiedz
W sumie to jest jakaś wczesna alfa, więc ciężko powiedzieć, jak to będzie finalnie wyglądało Czuć jednak od tego "Titan Questem", dlatego tytuł ma już ode mnie na starcie spory kredyt zaufania.
Odpowiedz
← Nowości

[Grim Dawn] „Grim Dawn” - prezentacja systemu walki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...