[Might & Magic: Heroes VI] Czciciele Shalassy


Premiera Might & Magic: Heroes VI już w czerwcu, a dwa tygodnie temu przedstawiona została nam ostatnia grywalna frakcja – Sanktuarium. Więc nasuwa się pytanie, czym jeszcze może uraczyć nas kadra Ubisoft, prócz przedstawieniem popleczników Nag czy kolejnymi zrzutami ekranowymi z dobrze już znanej nam gry. Na to trzeba jeszcze poczekać, lecz na ten czas warto dowiedzieć się więcej na temat orientalnych przedstawicieli morskich stworów.

Dziś poznamy typowe postacie związane z wodnym światem, wężowate Kenshi (jap. miecznik) oraz ich pobratymców Kensei (jap. święty miecza), żabowate Kappy (jap. wodny demon), a na dodatek orientalnego smoka – Kirin (jap. żyrafa).

Might & Magic: Heroes VI class="lbox" title="Might & Magic: Heroes VI" data-gallery="918">Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI class="lbox" title="Might & Magic: Heroes VI" data-gallery="918">Might & Magic: Heroes VI
Kenshi oraz Kensei

Ci honorowi i potężni wojownicy są częścią Nag Głębinowych – najliczniejszej z trzech gatunków Nag – różniących się od reszty wytworną ciemną łuską oraz twarzami bardziej przypominającą gady niż ludzi. Rezydują w podwodnych miastach na dnie Jadeitowego Oceanu.

Might & Magic: Heroes VI class="lbox" title="Might & Magic: Heroes VI" data-gallery="918">Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI class="lbox" title="Might & Magic: Heroes VI" data-gallery="918">Might & Magic: Heroes VI
Kappa oraz Kappa Soya

Często opisywane jako potomkowie ropuchy oraz żółwia, Kappy tak naprawdę są pomniejszymi wodnymi duchami powiązanymi z rzekami i jeziorami. Dzięki przymierzu z klerem Nag utrzymują swój obecny materialny kształt. Podróżnicy z odległych krain często kpią z ich wyglądu i zachowania, lecz Nagi je znają i nigdy nie bagatelizują wojennych talentów tych dziwnych stworzeń.

Might & Magic: Heroes VI class="lbox" title="Might & Magic: Heroes VI" data-gallery="918">Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI class="lbox" title="Might & Magic: Heroes VI" data-gallery="918">Might & Magic: Heroes VI
Kirin oraz Święty Kirin

Potężne wodne duchy powiązane z wszechwodą w każdym jej aspekcie (deszczu, gradzie, chmurach, mgle) zwane Kirinami w kulturze Nag znane są jako zwiastuni mądrości i ci, którzy wybierają nowych lordów.
Mówi się, że wojownik, który przyprowadzi na pole bitwy Kirina, otrzymuje błogosławieństwo Shalassy i cała armia czerpie premie z niebieańskiej aury ducha.
Legendy głoszą również, że ten, kto dosiądzie Kirina, może podróżować szybciej niż wiatr, lecz za cenę życia.

Na koniec nadmienię, że nasza galeria poszerzyła się o kolejne obrazy z gry.

Odpowiedz
← Nowości

[Might & Magic: Heroes VI] Czciciele Shalassy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...