dziki_zachód

[TESIV] problemy z butami krzyżowca

Witam^^
Trafiła mi się mocno zabugowana wersje Obliviona, co chwilę się z czymś użeram, tym razem z butami krzyżowca. Znajduje kapliczkę, tą miłą kapłankę, ona mnie wita i na tym koniec. Opcji przejć próbę nie ma. Więc o butach mogę pomarzyć. Wyczyścilam cały pobliski las z zwierząt (gdzieś czytałam, że tak trzeba by odblokować to okienko) z pomoca wykrywania życia, i wciąż nic. Instalowałam dodatek drugi raz i też nic ;p
Odpowiedz

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik gość dnia niedziela, 13 marca 2011, 17:41 napisał

Witam^^
Trafiła mi się mocno zabugowana wersje Obliviona, co chwilę się z czymś użeram, tym razem z butami krzyżowca. Znajduje kapliczkę, tą miłą kapłankę, ona mnie wita i na tym koniec. Opcji przejć próbę nie ma. Więc o butach mogę pomarzyć. Wyczyścilam cały pobliski las z zwierząt (gdzieś czytałam, że tak trzeba by odblokować to okienko) z pomoca wykrywania życia, i wciąż nic. Instalowałam dodatek drugi raz i też nic ;p


Z tego co kiedyś wyczytałem, to są dwa sposoby na obejście tego problemu. Nie wspominam oczywiście o załadowaniu (wczytaniu) poprzedniego save'a (zapisu stanu gry) oraz zmienienie kolejności instalowania (ładowania) modyfikacji w Oblivion Mod Manager.
Pierwszy to zainstalowanie nieoficjalnego patcha do SI (Shivering Isles). Drugi to użycie konsoli (wpierw zapisz stan gry) i wpisanie:

Cytat

setstage ND03 20


Od razu wyjaśnię - wpisanie tego od razu przerzuci Cie do kolejnego etapu zadania, więc możesz nie mieć stosownego markera. Idź po prostu na wschód do jaskini. Tam chwile poczekaj, aż zadanie się uaktualni.

W pierwszym przypadku chodzi o patche. Podejrzewam, że mogą nieco namieszać z wersją językową. Tutaj znajduje się patch typowo do KotN (ten oznaczony jako Knights of the Nine Patch 02). Jeśli wolisz wspomniany przeze mnie na początku patch, to powinien być pod tym adresem.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
Wpisałam setstage ND03 20 i rzeczywiście poszło na przód. Znalazłam gaj, wyświetlił mi się postęp w dzienniku. W czekaniu na próbę biegałam całą Oblivionową noc w kółko na zmianę ze staniem w miejscu^^. Chyba misio się zagubił....
Odpowiedz
Może misio się zaklinował między skałami, gdzie powinien się pojawić? Ma taką tendencję niestety (ach te podłe skały). Znaleziona porada mówi, by użyć czaru wykrywania życia a także posłuchać muzyki (musi być bitewna). Jeśli jest inna lub czar wykrywania życia nic nie wskaże raz jeszcze posłuż się konsolą i wpisz to, co podałem wyżej.

Obawiam się jednak, że musisz skorzystać z innego, podanego wcześniej rozwiązania. Rada z UESP Wiki mówi:

Cytat

# Move the Knights to the end of your load order. Several tools can help you with this (notably OBMM and Wrye Bash.) However, this will not help you if you've already talked to Avita. However, you may have an earlier save that you can revert to. Or....
# Use Wrye's Knights of the Nine Patch. Just download this and make sure that it loads after Knights.esp. This will work even if you've already talked to Avita.


Teraz na nasze. Trzeba KotN umieścić na końcu ładowanych plików. W tym celu można się pobawić OBMM (Oblivion Mod Manager) oraz Wrye. Tego drugiego narzędzia nie znam, ale OBMM jest prosty w obsłudze. Trzeba to jednak zrobić ZANIM rozmawiało się z Avitą, czyli w grę wchodzi ewentualny wcześniejszy save.

Drugie - patch do KotN, do którego link podawałem wcześniej. Trzeba go uruchomić po pliku dodatku, czyli Knights.esp. Można go uruchomić nawet wtedy, jak już rozmawialiśmy z Avitą.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

problemy z butami krzyżowca - Odpowiedź

Wczytywanie...