![](https://gfx.gexe.pl/avatars/av-6.png?t=1485340887)
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Skryptorium", znajdującym się w dziale "Neverwinter Nights". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Skryptorium", znajdującym się w dziale "Neverwinter Nights". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
void main() { object oObject = OBJECT_SELF; object oBeaconA = GetObjectByTag("[color="#00BFFF"]ETYKIETA GARGULCA1[/color]"); object oBeaconB = GetObjectByTag("[color="#00BFFF"]ETYKIETA GARGULCA2[/color]"); object oBeaconC = GetObjectByTag("[color="#00BFFF"]ETYKIETA GARGULCA3[/color]"); object oBeaconD = GetObjectByTag("[color="#00BFFF"]ETYKIETA GARGULCA4[/color]"); effect eVisual = EffectVisualEffect([color="#00FF00"]ETYKIETA EFEKTU WIZUALNEGO[/color]); location lWP = GetLocation(oObject); int nChance = d100(1); if(GetIsDead(oBeaconA) && GetIsDead(oBeaconB) && GetIsDead(oBeaconC) && GetIsDead(oBeaconD)) return; DelayCommand(1.0, ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eVisual, oObject, 1.0)); if(nChance < 11) { object oSpawn = CreateObject(OBJECT_TYPE_CREATURE, "[color="#FFFF00"]RESREF POTWORA1[/color]", lWP); } if(nChance > 10 && nChance < 41) { object oSpawn = CreateObject(OBJECT_TYPE_CREATURE, "[color="#FFFF00"]RESREF POTWORA2[/color]", lWP); } if(nChance > 40 && nChance < 71) { object oSpawn = CreateObject(OBJECT_TYPE_CREATURE, "[color="#FFFF00"]RESREF POTWORA3[/color]", lWP); } if(nChance > 70 && nChance < 101) { object oSpawn = CreateObject(OBJECT_TYPE_CREATURE, "[color="#FFFF00"]RESREF POTWORA4[/color]", lWP); } }
void main() { object oPC = GetPCSpeaker(); SetLocalInt(oPC, "XXXX", 1); }
int StartingConditional() { object oPC = GetPCSpeaker(); if(!(GetLocalInt(oPC, "XXXX") == 1)) return FALSE; return TRUE; }
Cytat
object oGracz = GetEnteringObject(); object oPrzedmiot = GetFirstItemInInventory(oGracz); while(GetIsObjectValid(oPrzedmiot)) { DestroyObject(oPrzedmiot); oPrzedmiot = GetNextItemInInventory(oGracz); } int n; oPrzedmiot = GetItemInSlot(n, oGracz); while(n <= 13) { if(GetIsObjectValid(oPrzedmiot)) DestroyObject(oPrzedmiot); n ++; oPrzedmiot = GetItemInSlot(n, oGracz); } oPrzedmiot = CreateItemOnObject("lachmany", oGracz); AssignCommand(oGracz, ActionEquipItem(oPrzedmiot, INVENTORY_SLOT_CHEST)); DestroyObject(OBJET_SELF);
object oGracz = GetEnteringObject(); if(!GetIsObjectValid(GetItemPossessedBy(oGracz, "etykieta"))) { BootPC(oGracz); return; }
object oGracz = GetEnteringObject(); string sGracz = GetPCPlayerName(oGracz); object oObiekt = GetObjectByTag(sGracz); string sImie = GetName(oGracz); if(GetIsObjectValid(oObiekt) && GetDescription(oObiekt) != sImie) { BootPC(oGracz); return; } else if(!GetIsObjectValid(oObiekt)) { oObiekt = CreateObject(OBJECT_TYPE_PLACEABLE, "obiekt_z_danymi", GetLocation(GetWaypointByTag("punkt_nawigacyjny")), FALSE, sGracz); SetDescription(oObiekt, sImie); }