[Wiedźmin 2: Zabójcy Królów] „Wiedźmin 2” - reklama subliminalna


Emocje, jakie wznieciła w połowie listopada edycja kolekcjonerska „Wiedźmina 2”, powoli opadają i już dawno przestaliśmy żyć tą informacją. CD Projekt RED nie może jednak sobie pozwolić na zapomnienie u graczy, tym bardziej, że grudzień jest miesiącem, w którym nie narzekają oni na brak gotówki (ach… te premie świąteczne) i szczodrze ją wydają. W końcu w przypływie „gorączki zakupów” można sobie sprawić prezent również na maj.

Stąd też przekaz, zachęcający do składania przedpremierowych zamówień, sprytnie nazwany nowym zwiastunem gry „Wiedźmin 2”, w którym umiejętnie zmontowano dobrze znane nam sceny ze starszych zajawek. Cwana zagrywka, ale nie ze mną te numery Bruner.

Niby ok, ale jednak wieje nudą, nie? Chcę świeżego mięsa, a nie kotletów sprzed kilku miesięcy!

Odpowiedz
Zgadzam się, ile można oglądać to samo. ;p
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
← Nowości

[Wiedźmin 2: Zabójcy Królów] „Wiedźmin 2” - reklama subliminalna - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...