Coraz mniej "Diablo 2" w "Diablo 3"


W świetle ustawicznego "zalewu" informacji dokonywanego przez twórców Diablo III łatwiej mówić o tym, czego w grze nie będzie, niż o tym, co się w niej pojawi. Z tego założenia wychodzę i ja w tym krótkim (jak zwykle niestety) newsie, choć mimo wszystko spróbuję przekazać Wam kilka wieści o istniejących pomysłach.

diablo 3

Poza dywagacjami nad piątą klasą postaci, która zapewne zostanie ujawniona podczas nadchodzącego BlizzConu, chyba każdy gracz zastanawia się, jakież to maszkary będziemy nadziewać na ostrza i które z nich okażą się być prawdziwymi bossami. Najwięksi z demonicznych przeciwników pozostają nieznani, ale jednego możemy być pewni. W "D3" nie spotkamy już Pana Nienawiści. Jak mówi Jay Wilson "Mefisto zakończył swój występ w poprzedniej części gry, a ponieważ nie był tak sprytny jak jego młodszy brat, który przygotował sobie plan b, nie ujrzymy go w Diablo 3". Przykre? Wiem, ja też będę tęsknić.

Poza tym i innymi elementami gry, których nie ujrzymy, a o których pisaliśmy już trochę wcześniej, zabraknie także zwojów miejskiego portalu. Stwierdzono bowiem, że niszczyły one dynamikę walki i zachęcały graczy do ciągłych powrotów do miasta, celem sprzedania znalezionego ekwipunku. W związku z tym zaproponowano jednak inne rozwiązanie. Zamiast portalu – więcej punktów nawigacyjnych. Zamiast ciągłych wycieczek do handlarzy – "zwój bogactwa" pozwalający na handel bez powrotu do miasta.

Nic nie zmieniło się też w kwestii słów runicznych, których nie ma i nie będzie. Póki co, istnieje pięć run wzmacniających umiejętności, powodujących przykładowo, że wyczarowana ognista hydra pluć będzie strumieniami kwasu lub śnieżkami... znaczy się, kulami lodu. Nie będzie też dawnego zamieniania klejnotów niskopoziomowych w wysokopoziomowe. Aby otrzymać doskonały czternastopoziomowy klejnot, będziemy potrzebować klejnotów pięciopoziomowych w liczbie... 19 tysięcy. Coś Wam tu nie gra? Bashiok nie widzi problemu.

Odpowiedz
Diablo 3 nie będzie Diablem 2.... niesamowite, totalnie niesamowite
Odpowiedz
Cieszę się, że Cię to cieszy
Odpowiedz
Tata się zmartwi, farmienie klejnotów było jego ulubionym zajęciem...
Dzisiaj podzielę się z wami opowieścią o hipokryzji, kłamstwach i małych dzieciach.

Jak wszyscy dobrze wiedzą, nam Szajt został wykopsany z gry. I pewnego pięknego dnia, dostałem na forum taką oto wiadomość:

Cytat

Po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłeś usuwając mnie. I to dla mnie samego. Chociaż szkoda mi konta, które tak długo pielęgnowałem, to przynajmniej już nie ryzykuję uzależnienia od zabawy oraz kontaktu z niektórymi idiotami. A więc dzięki, Rang.

Pozdrawiam.


Szajt! Z twoich ciągłych powrotów wnioskuję, że jednak skasowałem cię zbyt późno i uzależnienie jednak się rozwinęło. Zatem nie dziękuj mi, bo zawiodłem... Ale postaram się jak mogę, byś pozostał na odwyku, chociaż tak mogę ci jeszcze pomóc...
Odpowiedz
Rang, tata będzie miał co farmić. Tylko 19 tysięcy i jest o jednego do przodu.
A potem może od nowa, jaka frajda?
Cytując moją babcię: sralis mazgalis rewerendus duptus
Odpowiedz
Znając życie i pomysły Blizzarda może się jeszcze okazać, że Jay Wilson wyjdzie podczas BlizzConu na scenę, rozłoży szeroko ręce i powie, że ostateczną niespodzianką jest fakt, iż "Ta gra nie powstanie!"
Odpowiedz
Wiktul nie wiem czy to mnie cieszy, generalnie po wydaniu Warcraft 3 the frozen tron, żadna kolejna gra blizzarda mi się już nie podoba.
Nie będzie farmienia klejnotów i dobrze.
Co do zmian, to sądzę, że czas najwyższy wprowadzać zmiany w grach, trzeba iść do przodu, a nie robić dziesiątki klonów. Np. zwój bogactwa to całkiem niezły pomysł, lepszy od tych townportali
Odpowiedz
Ależ ja się z Tobą zgadzam jak najbardziej w tejże kwestii Przedstawiam tylko kilka drobnych faktów świadczących o tym, że kolejne elementy, do których ludzie przyzwyczaili się przez setki... no dobra, wiele lat, znikają, zastępowane czymś nowym, więc - z perspektywy wielu wielu oczekujących - niebezpiecznymi rozwiązaniami
Odpowiedz
1. Dobrze, że nie ma starych bossów, bo nie po to ich masakrowałem w drugiej części, by znów to zrobić w kolejnej. Trochę oryginalności w tym aspekcie nie zaszkodzi - cały panteon demonów czy ichniejszych diabłów jest jeszcze do wyrżnięcia.

2. Pomysł z wykasowaniem portalów uważam za mocno poroniony, bo i tak trzeba będzie latać i tracić się zbędny czas, że już nie wspomnę o szukaniu tych cholernych punktów nawigacyjnych na mapie, co czasem potrafi przyprawić o niezłą apopleksję.

3. Haha... "zwój bogactwa", czyli jak zerżnąć z "Torchlighta" pomysł ze zwierzątkiem i sprzedać to jako coś zupełnie nowego oraz przełomowego :'d

4. 19 tysięcy klejnotów? WTF?
Odpowiedz
← Nowości

Coraz mniej "Diablo 2" w "Diablo 3" - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...