Ardis

W najnowszym newsie, dotyczącym tłustego czwartku #41, zarzucono mi pewną tajemniczość. A oto dowód:

Cytat

Kolejne dwie recenzje "Nocnego Patrolu" oraz "Pierścienia Zimy" podesłała nam tajemnicza osoba o nicku Ardis.

Spieszę więc uchylić rąbka tajemnicy.
Mam na imię Oskar i pochodzę z Przemyśla (dla tych, co nie wiedzą - żałujcie, że nie wiecie ). Aktualnie studiuję w Krakowie na dziwnej uczelni obnoszącej się z nowo przyznaną godnością uniwersytetu. Mówię oczywiście o Uniwersytecie Ekonomicznym. Do kierunku przyznawał się nie będę, bo sama myśl o tym mnie boli. Powiem tylko, że jest powiązany bezpośrednio z ekonomią (dziwne ) i informatyką, choć po wyborze specjalizacji (ehhh ten trzeci rok) znacznie się oddaliłem od tego drugiego.
Fantastyką interesuję się od niepamiętnych czasów. Najpierw były jakieś kreskówki, których tytułów już nawet nie pamiętam, potem 'Hobbit' Tolkiena, zaznajomienie się z papierowymi eRPeGami (do dziś uprawiam to szlachetne zajęcie), a jak dostałem komputer, to i z elektronicznymi. Jakoś to się nadal toczy, choć powiem szczerze, że teraz głównie się zaczytuję w przeróżnych powieściach fantastycznych, aczkolwiek fantasy przemawia do mnie najbardziej.
Co by nie wyszło, że jestem jakimś nerdem czy innym no-lifem, uwielbiam wysiłek fizyczny. W sumie zaliczyłem większość dyscyplin sportowych (oczywiście tych popularniejszych), ale piłka nożna była zawsze numerem jeden. Ostatnio zacząłem czynnie interesować się sztukami walki i mogę się pochwalić uczestnictwem w treningach kung-fu shaolin. W sumie, fajna zabawa, a i całkiem przydatna rzecz z racji przygotowania do walki jako takiej (full combat).
Należę również do grona osób lubiących poimprezować. Nieważne czy w domu czy na mieście - wszędzie dobrze się bawię. Może jakiś wspólny wypad na miasto?
Do Gameexe'a trafiłem za namową sąsiada. Pozdrowienia, Thorinie! .
Jak na razie staram się usilnie o pełen dostęp do Dworu i mam nadzieję, że wspólna współpraca będzie się układać pomyślnie