Hmm... Tryumfalny powrót
Cała przygoda toczyć się będzie w parę lat po tym, jak trzej Władcy Strachu zostali pokonani w Bitwie na Krwawych Śniegach przez zjednoczone siły Światłości, zgromadzone pod Płomieniem Miasta Świateł. Gracze stanowią niedobitki popleczników Władców, którzy, jako że nieśmiertelni, zostali magicznie zamknięci w Szybie i uśpieni w śnie bez snów. Jedno może ich obudzić - podniesienie ich sztandarów, i jedno może ich uwolnić - poprowadzenie sztandarów do bitwy...
Karta:
Imię:
Rasa:
Klasa:
Umiejętność wiodąca: [czyli to, co robicie najlepiej]
Statystyka wiodąca: [czyli cecha, która została najbardziej rozwinięta]
Ekwipunek: [max. 4 rzeczy, na sobie/pod reką]
Torba: [max. 15 rzeczy, nie na sobie - i nie przeciążać!]
Umiejętności: [czyli to, czego nauczycie się po drodze]
Historia: [obszerna! to jest kryterium przyjęcia!]
Wygląd: [obowiązkowy, w miarę szczegółowy]
Charakter: [bardzo obowiązkowy. Bardzo szczegółowy]
Pamiętajcie - możecie być zarówno dobrymi, jak i tymi złymi
Cała przygoda toczyć się będzie w parę lat po tym, jak trzej Władcy Strachu zostali pokonani w Bitwie na Krwawych Śniegach przez zjednoczone siły Światłości, zgromadzone pod Płomieniem Miasta Świateł. Gracze stanowią niedobitki popleczników Władców, którzy, jako że nieśmiertelni, zostali magicznie zamknięci w Szybie i uśpieni w śnie bez snów. Jedno może ich obudzić - podniesienie ich sztandarów, i jedno może ich uwolnić - poprowadzenie sztandarów do bitwy...
Karta:
Imię:
Rasa:
Klasa:
Umiejętność wiodąca: [czyli to, co robicie najlepiej]
Statystyka wiodąca: [czyli cecha, która została najbardziej rozwinięta]
Ekwipunek: [max. 4 rzeczy, na sobie/pod reką]
Torba: [max. 15 rzeczy, nie na sobie - i nie przeciążać!]
Umiejętności: [czyli to, czego nauczycie się po drodze]
Historia: [obszerna! to jest kryterium przyjęcia!]
Wygląd: [obowiązkowy, w miarę szczegółowy]
Charakter: [bardzo obowiązkowy. Bardzo szczegółowy]
Pamiętajcie - możecie być zarówno dobrymi, jak i tymi złymi