Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Szpieg", znajdującym się w dziale "Mass Effect". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Mass Effect] Szpieg
Najpierw musisz przejść grę. Później, gdy rozpoczniesz nową rozgrywkę i stworzysz nową postać, uzyskasz dostęp do dodatkowych talentów o ile je odblokowałeś.
Talenty te możesz odblokować poprzez spełnianie wymagań co do osiągnięć, np. kiedy uzyskasz osiągnięcie "Ekspert od karabinków szturmowych" będziesz mógł nowo powstałego Sheparda (takiego, który tej zdolności nie ma) wyposażyć w umiejętność "Karabiny szturmowe" (dajmy na to Adepta).
Mam nadzieję, że zrozumiałeś coś z mojego bełkotu xD
Talenty te możesz odblokować poprzez spełnianie wymagań co do osiągnięć, np. kiedy uzyskasz osiągnięcie "Ekspert od karabinków szturmowych" będziesz mógł nowo powstałego Sheparda (takiego, który tej zdolności nie ma) wyposażyć w umiejętność "Karabiny szturmowe" (dajmy na to Adepta).
Mam nadzieję, że zrozumiałeś coś z mojego bełkotu xD
Gość_wiaderko*
#4
Zgadzam się z masseffect.wikia.com odnośnie specjalizacji Szpieg>Komandos. W przypadku dodatkowo wybranej umiejętności karabinów szturmowych, jest to chyba najsilniejsza postać w całej grze. Bonusy Komandosa działają również na karabiny szturmowe. Co skutkuje tym że broń zdecydowanie nam się mniej przegrzewa i zadaje dużo większe obrażenia od wszystkich postaci, nawet Wrexa czy Ashely.
Nie zgadzam sie z tym że elektronika jest niepotrzebna, uważam że jest niezbędna, bo przy tak potężnych atakach jakimi szpieg komandos z karabinem maszynowym dysponuje, bardzo potrzebne są tarcze. Dodatkowo pancerz koniecznie z odnawianiem życia dla wszystkich postaci w teamie (inne wzmocnienia wedle gustu).
Jako wsparcie proponuje Wrexa ze specjalizacja strzelb oraz bariery, potem Ashley niewrażliwość oraz karabiny szturmowe. W tym momencie jestesmy 3 osobowym komando który ułamki sekund rozprawia się z przeciwnikami na najwyższym poziomie trudności.
Do 20 poziomu najlepsza taktyka to czekanie w zaułku, aż kurz opadnie (Wrex i Ashley sami dają rade) , po 20 poziomie, czyli osiągnięciu specjalizacji komandos, włączamy kosiarkę... eee naczy sie karabin maszynowy i nie odpuszczamy spustu do momentu aż wszyscy padną, bez obawy broń sie już nie przagrzeje. Żaden Adept nie zdąży nawet 'zamachać rękami' jeżeli mamy non stop wciśnięty spust karabinu maszynowego. Po 30 poziomie także kolosy getów bierzemy na klatę, polecam strzelać centralnie w korpus. Banalne
Nie zgadzam sie z tym że elektronika jest niepotrzebna, uważam że jest niezbędna, bo przy tak potężnych atakach jakimi szpieg komandos z karabinem maszynowym dysponuje, bardzo potrzebne są tarcze. Dodatkowo pancerz koniecznie z odnawianiem życia dla wszystkich postaci w teamie (inne wzmocnienia wedle gustu).
Jako wsparcie proponuje Wrexa ze specjalizacja strzelb oraz bariery, potem Ashley niewrażliwość oraz karabiny szturmowe. W tym momencie jestesmy 3 osobowym komando który ułamki sekund rozprawia się z przeciwnikami na najwyższym poziomie trudności.
Do 20 poziomu najlepsza taktyka to czekanie w zaułku, aż kurz opadnie (Wrex i Ashley sami dają rade) , po 20 poziomie, czyli osiągnięciu specjalizacji komandos, włączamy kosiarkę... eee naczy sie karabin maszynowy i nie odpuszczamy spustu do momentu aż wszyscy padną, bez obawy broń sie już nie przagrzeje. Żaden Adept nie zdąży nawet 'zamachać rękami' jeżeli mamy non stop wciśnięty spust karabinu maszynowego. Po 30 poziomie także kolosy getów bierzemy na klatę, polecam strzelać centralnie w korpus. Banalne