CD Projekt zbiera zacną brać szlachecką, aby z godnością i splendorem wydać głośno już komentowaną grę Mount&Blade: Ogniem i Mieczem.
Aby podróż w czasy swawolnej szlachty, husarii i glorii polskiego oręża odbyła się w odpowiedniej oprawie zaprosiliśmy do współpracy najbardziej uznanych i zasłużonych dla propagowania Sarmackich idei kompanów. Znajdziemy wśród nich Fabrykę Słów, Kuźnię Gier, Wargamera oraz Valkirię.
Wspólnie przygotowaliśmy specjalnie dla Was najbogatszą Edycję Kolekcjonerską tej jesieni !
Zarówno w edycji podstawowej jak i kolekcjonerskiej znajdzie się przygotowany specjalnie na tę okazję, 64 stronicowy poradnik „Dobre rady Pana Ojca" pióra Jacka Komudy, a w nim prawdziwa gratka dla wszystkich fanów jego twórczości – nigdy do tej pory nie publikowany fragment 2. tomu „Samozwańca".
Co zaś się tyczy Edycji Kolekcjonerskiej, to poczynamy sobie z iście barokowym przepychem, oddając w ręce Panów Graczy:
- Książkę „Opowieści z Dzikich Pól". Prawdziwy horror po sarmacku, ku przestrodze i dla nauki spisany. Brzęk szabel, błysk zbroi, pojedynki, kurhany, szubienice... Bo Kresy Rzeczypospolitej to kraina zabójczo piękna i piekielnie groźna. Szczególnie dla tych, co szablą robić nie umieją...
- Specjalny, dwuosobowy zestaw demonstracyjny Szlacheckiej Gry Karcianej Veto ! Aby w przerwie od grania zasiąść do partyjki w zacnym towarzystwie i z kuflem grzańca pod ręką.
- Cztery figurki z systemu bitewnego „Ogniem i Mieczem – historyczna gra strategiczna". Bo nie tylko w szabli mocnym być trzeba, ale i wiedzieć jak w polu dowodzić i hufce w ordynku prowadzić.
- Pudełko kolekcjonerskie
- Mnóstwo dodatkowych materiałów na płycie z grą
Ogniem i Mieczem to produkcja oparta o fenomenalny system rozgrywki znany z Mount&Blade, gry uznanej za odkrycie roku 2008, przenosząca gracza w burzliwy wiek XVII, kiedy to ważył się losy Polski oraz naszej części Europy. Za pomocą szabli i drużyny wiernych kompanów będzie można okryć się glorią wielkiego rycerza i obrońcy ojczyzny lub dołączyć do jednej z wrażych frakcji i zapisać się na kartach historii jako arcywróg Rzeczypospolitej.