Ukazała się przedostatnia część wywiadu na diii.net z Jayem Wilsonem, dotycząca Diablo III.
Skupia się ona na umiejętnościach, buildach postaci oraz powrocie do miasta.
"Najtrudniejszą rzeczą dla nas, jako projektantów, jest rezygnacja z kontroli. Musimy to zaakceptować. Czasem trzeba powiedzieć "Oto fajna umiejętność, nie do końca wiemy co z nią zrobić." Chyba, że jest do bani. Wtedy byśmy ją naprawili i usprawnili. Czasem jednak ciężko jest rzeczywiście oddać grę w ręce graczy. Trzeba przestać myśleć, że "takiego typu Maga bym zbudował" i rezygnować z ujednolicania klasy. Trzeba pozwolić na inne opcje. Jest to największym wyzwaniem i nieustannie nad tym pracujemy i rewidujemy."
Tekst w oryginalnej formie znajdziecie pod tym adresem target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">pod tym adresem. Dla leniwych polskie tłumaczenie znajduje się tutaj target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">tutaj.