Gość_Guest*
Lepiej zainwestować w miecze oburęczne, wziąć atut "użycie magicznych broni" w dodatku i walczyć Karsomirem +5. Dzięki temu mamy 65% odporności na magię i mogą nam naskoczyć. Jesteśmy niepokonani już po wyjściu z drugiego aktu.
Gość_Gonzo*
Nie wiem jak to jest na Baldursowych zasadach wiec zapytam. ;p
1. Czy zeby zadawac ciosy w plecy wystarczy sie ustawic za przeciwnikiem i nawalac czy to musi byc atak z zaskoczenia, czyli z niewidzialnoscia lub z cienia?
2. Czy katana, sejmitarem mozna zadawac ciosy w plecy? Czy takie ciosy nie sa zarezerwowane dla krotkich mieczy/sztyletow?
3. Nie wiem czy dobrze zrobilem ale na poczatku dodalem 5 plusikow do katany, mniejsza o to, mam teraz 5/2 atakow na runde, czy to zwyczajnie znaczy, 2,5? ;p
4. Jaka jest roznica w sile miedzy np 18/22 a 18/80?
Maestro
Ilość postów: 12647
Klasa: Złodziej
Co do pierwszych dwóch - trzeba stać za przeciwnikiem, kataną bądź sejmitarem można zadawać ciosy dopiero na wyższych poziomach. A reszty nie wiem, zawsze gubiłam się w tych liczbach ;p
Demonolog
Ilość postów: 450
Klasa: Demonolog
... gdzieś mialem podrecznik D&D....
Gość_Gonzo*
Juz znalazlem odpowiedzi na wiekszosc pytan w poradnikach na tej stronie i na game.exe ale nie moge nigdzie znalezc informacji na temat sztyletowania, jakimi bronmi mozna zadawac ciosy w plecy od samego poczatku a jakimi pozniej (jesli tak jest, ze potem wachlarz takich broni sie zwieksza)?
Maestro
Ilość postów: 12647
Klasa: Złodziej
Kressiu, a dlaczego ja jeszcze nie widzę poradników o BG Twojego autorstwa na ge? ;p
Gość_Lorenzo*
Nie zgodzę się z dawaniem 5* do katan i sejmitarów. Grałem W/M/Z solo 3 razy i zdecydowanie bardziej przydatne bylo danie 5* do katan i cepów bojowych.
Katana w głównej ręce, cep bojowy wieków +5 w drugiej.
Cep bojowy wieków jest niezastąpiony przy ubijaniu żelaznych golemów, trolli, smoków, liszy - ogólnie najbardziej problematycznych przeciwników. Obrażenia żywiołów z cepa zazwyczaj przechodzą przez większość odporności/czarów ochronnych.
Rozdzielenie atrybutów na plus +.