Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "W/M/Z czyli jak grać tą klasą?", znajdującym się w dziale "Baldur's Gate II: Cienie Amn". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Baldur's Gate II: Cienie Amn] W/M/Z czyli jak grać tą klasą?
Gość_anonim*
#3
mhm a cios w plecy z takim dwurakiem idzie sie kochać. Osobiście używałem furii niebios i Sanchuudoku. jednak w ToB z ascenssion wiele stworów (ogniste olbrzymy...) ma taką umiejętność jak kwasowa katana po kuriosanie, że jak się ich trafi to wysyłają jakiś pocisk w atakującego. w połączeniu z Sanchuudoku wygląda to na wymiane ognia z karabinu przy której z reguły nic nie mozna zrobic (ewentualnie w miare szybko wyjąć katanę z ręki
Gość_Gonzo*
#6
Nie wiem jak to jest na Baldursowych zasadach wiec zapytam. ;p
1. Czy zeby zadawac ciosy w plecy wystarczy sie ustawic za przeciwnikiem i nawalac czy to musi byc atak z zaskoczenia, czyli z niewidzialnoscia lub z cienia?
2. Czy katana, sejmitarem mozna zadawac ciosy w plecy? Czy takie ciosy nie sa zarezerwowane dla krotkich mieczy/sztyletow?
3. Nie wiem czy dobrze zrobilem ale na poczatku dodalem 5 plusikow do katany, mniejsza o to, mam teraz 5/2 atakow na runde, czy to zwyczajnie znaczy, 2,5? ;p
4. Jaka jest roznica w sile miedzy np 18/22 a 18/80?
1. Czy zeby zadawac ciosy w plecy wystarczy sie ustawic za przeciwnikiem i nawalac czy to musi byc atak z zaskoczenia, czyli z niewidzialnoscia lub z cienia?
2. Czy katana, sejmitarem mozna zadawac ciosy w plecy? Czy takie ciosy nie sa zarezerwowane dla krotkich mieczy/sztyletow?
3. Nie wiem czy dobrze zrobilem ale na poczatku dodalem 5 plusikow do katany, mniejsza o to, mam teraz 5/2 atakow na runde, czy to zwyczajnie znaczy, 2,5? ;p
4. Jaka jest roznica w sile miedzy np 18/22 a 18/80?
Gość_Gonzo*
#9
Juz znalazlem odpowiedzi na wiekszosc pytan w poradnikach na tej stronie i na game.exe ale nie moge nigdzie znalezc informacji na temat sztyletowania, jakimi bronmi mozna zadawac ciosy w plecy od samego poczatku a jakimi pozniej (jesli tak jest, ze potem wachlarz takich broni sie zwieksza)?
Ja pierwsze słyszę o możliwości sztyletowania bronią długą na wyższym poziomach. Jestem świadom tylko i wyłącznie tego, że cios w plecy możliwy jest do zadania sztyletem i krótkim mieczem. Niczym więcej.
Cios w plecy możesz zadać będąc ukrytym w cieniu lub niewidzialnym, niekoniecznie musisz stać centralnie za przeciwnikiem.
Przy sile równej 18/.. poszczególne wartości mają inne modyfikatory do ataku, wyważania drzwi, obrażeń i innych rzutów zależących od siły. Toteż opłaca się porzucać dłużej kośćmi, by wylosować 18/00 (to tak naprawdę 18/100).
W katany inwestuj te 5 punktów, do tego styl walki dwiema broniami (daje dodatkowe ataki i zmniejsza TraK0 drugiej ręki). Fajnie będzie
Cios w plecy możesz zadać będąc ukrytym w cieniu lub niewidzialnym, niekoniecznie musisz stać centralnie za przeciwnikiem.
Przy sile równej 18/.. poszczególne wartości mają inne modyfikatory do ataku, wyważania drzwi, obrażeń i innych rzutów zależących od siły. Toteż opłaca się porzucać dłużej kośćmi, by wylosować 18/00 (to tak naprawdę 18/100).
W katany inwestuj te 5 punktów, do tego styl walki dwiema broniami (daje dodatkowe ataki i zmniejsza TraK0 drugiej ręki). Fajnie będzie
Ponieważ za 2 miesiące z hakiem zaczynają się matury i mam do pisania inne rzeczy, na przykład prezentację z języka polskiego
Gość_Lorenzo*
#13
Nie zgodzę się z dawaniem 5* do katan i sejmitarów. Grałem W/M/Z solo 3 razy i zdecydowanie bardziej przydatne bylo danie 5* do katan i cepów bojowych.
Katana w głównej ręce, cep bojowy wieków +5 w drugiej.
Cep bojowy wieków jest niezastąpiony przy ubijaniu żelaznych golemów, trolli, smoków, liszy - ogólnie najbardziej problematycznych przeciwników. Obrażenia żywiołów z cepa zazwyczaj przechodzą przez większość odporności/czarów ochronnych.
Rozdzielenie atrybutów na plus +.
Katana w głównej ręce, cep bojowy wieków +5 w drugiej.
Cep bojowy wieków jest niezastąpiony przy ubijaniu żelaznych golemów, trolli, smoków, liszy - ogólnie najbardziej problematycznych przeciwników. Obrażenia żywiołów z cepa zazwyczaj przechodzą przez większość odporności/czarów ochronnych.
Rozdzielenie atrybutów na plus +.