Ilość postów: 31
Nie można... jedna gildia oznacza jedną gildię do końca gry. Ale nie można się załamywać, najemnicy dają dużo dobrego jeżeli chcesz ciąć potwory jednym uderzeniem. U nich nauczysz się potężniejszych ciosów, kupisz ciężki topór i dostaniesz bardzo potężną Ciężką zbroję Łowców Smoków. Wystarczy uzbroić się w cierpliwość.
Ilość postów: 31
Tu napiszę dokładniejszy poradnik, bo niestety nie jestem moderatorem.
Buster - jest to najemnik pilnujący ścieżki do farmy Onara. Jeżeli w rozmowie z nim trochę poszpanujemy, będziemy mogli z nim walczyć. Po łatwej wygranej ten będzie nas uczyć walki bronią jednoręczną i dostaniemy jego szacunek.
Fester - mały żuczek który rzucił się na polne bestie. Musimy mu pomóc w walce z polnymi bestiami, na zabicie których on dostał zadanie. Zazwyczaj wymachuje bronią przed gospodarstwem. Oferujemy mu pomoc a potem zabijamy trzy polne bestie w jamie. Warto dokładnie przeczesać jaskinie. Po powrocie ten odmówi nam oddania swego szacunku i wtedy możemy go pobić. Jest to walka równie prosta co poprzednia.
Sentenza - nie warto wyrywać się do tego najemnika. Płacimy mu grzecznie 50 sztuk złota i mamy jednego z ważniejszych po swojej stronie.
Rod - to niby silny najemnik, który uważa nas za słabeuszy. Wyzywa nas na "pojedynek", w którym musimy podnieść jego miecz. Wymaga on 30 siły, więc to nie problem. Po podniesieniu miecza mówimy mu, że nie oddajemy klingi, a ten się na nas rzuci. Tym długim i dość silnym mieczem kładziemy biednego Roda na ziemię.
Raoul - zadziorny najemnik który od pierwszej chwili nas nie lubi. Po rozmowie możemy mu porządnie przetrzepać skórę naszym nowym mieczem.
Cipher - ten znany nam już najemnik odda nam swój szacunek, kiedy przyniesiemy mu 10 łodyg ziela. Dodatkowo możemy mu przynieść jego paczkę, którą ktoś mu ukradł. Z łodygami problemu nie ma, wystarczy iść do portu w mieście i bić obywateli. Z paczką jest inaczej, idziemy do Dara, który popala za kuchnią Thekli. On nam nic nie powie, więc bijemy go. Potem wszystko nam wyśpiewuje. Idziemy do magazynu, gdzie zastajemy strażnika. Zabijamy go, bo inaczej się nie da, zabieramy klucz i opróżniamy obie skrzynie. Oddajemy paczkę Cipherowi i zyskujemy jego wieczny dług.
Wilk - to nasz stary znajomy, który da nam szacunek bez niczego.
Jarvis - ten chce, byśmy pokazali że jesteśmy po stronie Lee. Mamy pobić trzech ludzi, którzy szczycą Silvio. Powinniśmy mieć to zaliczone, gdyż pobiliśmy Festera, Roda i Raoula.
Próba Torlofa 1 polega na udaniu się na Farmę Bengara i spranie tyłków straży miejskiej. Idziemy tam ale nie rozmawiamy z Bengarem. Jeżeli nie będzie błędu w grze, strażnicy będą stali na drodze niedaleko farmy. Idziemy tam i lejemy jednego po drugim, wtedy nie zaatakują nas oboje. Po zabiciu straży zdajemy raport Bengarowi a potem naszemu zleceniodawcy.
Próba Torlofa 2 polega na udaniu się na Farmę Sekoba i zebranie czynszu. Idziemy na farmę i po drodze bijemy Bronka, który udaje, że jest właścicielem ziemi. Sekob będzie strasznie uparty, więc jego też trzeba pobić. Zabieramy jego pieniądze i wracamy na farmę.
W tym momencie możemy oddać miecz Roda właścicielowi. Uzyskujemy szansę na naukę walki bronią dwuręczną.
Cord - on chętnie da nam szacunek, ale widzi, że nie posługujemy się bronią jak trzeba. Trzeba mieć wyuczoną tą umiejętność na poziomie Wojownika (30%)
W tym momencie możemy iść do Lee, który z chęcią nas przyjmie w swe progi. Ustalamy zapłatę z Onarem i wracamy do przywódcy najemników. Oficjalnie zostajemy najemnikiem i dostajemy swoje pierwsze zadanie - wynegocjowanie pokoju między nami a paladynami.
Gość_Gość *
Siema mam pytanie czy można przekonać do siebie Silvio i Bulko ?
Wódz Wojenny
Ilość postów: 3709
Klasa: Ork
Nie, Silvio i Bulko są od początku do ciebie źle nastawieni.
Gość_Gość*
Dzięki ;D ale szkoda w sumie
Ilość postów: 31
Silvio to kozak, który nie słucha nikogo, chociaż jego słuchają wszyscy. Jego nie przekonasz, on nawet ledwo z tobą rozmawia. Jeżeli już chcesz się rzucić na Bullko (np. dla misji od Jarvisa) to weź po drodze zadanie od Pepe (pasterza) tylko najpierw musisz wykonać dla niego zadanie z zabiciem czterech młodych wilków, łatwizna. Od żadnego nie dostaniesz poparcia, za to gdy pogadasz z Silviem Bullko rozkaże ci się wynosić, a gdy go pobijesz bedzie grzeczny jak baranek.
Gość_*
Ale tego drugiego zadania z Torlofem nie mogę od niego dostać!!!!!