[RPGi tekstowe] Reset i zmiany w Cyrodill


Dnia 1 marca 2009 roku, na Cyrodiil target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">Cyrodiil został przeprowadzony globalny reset (tzw. global, lub pieszczotliwiej "globalek") mający na celu wprowadzenie wielu nowych usprawnień w grze oraz zrównoważenie rozchwianej już nieco gospodarki. Tego dnia wszystko, co udało się graczom osiągać (technicznie) zostanie niestety wyzerowane i cała zabawa zaczynać się będzie od nowa. Jakkolwiek mogło by się wydawać to "powrotem do przeszłości", a perspektywa przeżywania raz jeszcze tego samego wydaje się co najmniej nudna, to pragnę jednak zapewnić, że żadna z tych opcji zastosowania u nas mieć nie będzie. Nie jest to wszak cofanie się, a raczej krok naprzód! Z kilku ciekawych rzeczy pozwolę sobie wymienić choćby całkiem nowy i pachnący świeżością layout (pieszczotliwie "lejek") z możliwością wyboru pomiędzy jego starszą wersją (która mieliśmy dotychczas) i tą całkowicie nową. Poza tym pojawia się także kolejne miasto – Rihad oraz cała masa większych i mniejszych usprawnień w rozgrywce. Nie jest to jednak koniec naszej pracy nad grą, bo na "tapecie" już znajdują się całkowicie nowe pomysły, a cześć z nich jest już w trakcie realizacji. Po resecie Cyrodiil stanie się jeszcze lepszą i jeszcze ciekawszą gra niż dotychczas, zapraszamy więc serdecznie wszystkich, którzy zechcą się przekonać o efektach naszej pracy. Mamy szczerą nadzieję, ze zechcecie z nami zostać na dłużej.

Wszelkie zmiany "poresetowe" możecie śledzić na forum target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">na forum.

Odpowiedz
← Nowości

[RPGi tekstowe] Reset i zmiany w Cyrodill - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...