Inferno jest całkiem dobre, ma swój klimat, ale jakoś i tak zawsze gram bastionem leśnym Zamek lubię, ale nieczęsto nim gram, bo inni często to robią. Urozmaicenie musi być.
Uważam, że zamki takie jak Twierdza, Cytadela i Zamek Żywiołów (nie pamiętam dokładnie nazw, pustynny, bagienny i żywioły) są troszkę kiepskie i nimi w ogóle nie gram. No dobra, żywioły jeszcze ujdą, reszta odpada.
Conflux jest wbrew pozorom mocny - 4 Feniksy na tydzień to nie tak mało. Smoki Cienia mają 200 życia i są słabe, a przychodzą dwa na tydzień. W ogóle w Confluxie przyrost jest większy.
Co do Fortress(Cytadela) - nie przepadałem nigdy za tym zamkiem. Jedyną jednostką, którą stamtąd lubiłem są Mighty Gorgony...
Co do Strongholda(Twierdzy) - zamek nie dla mnie. Po prostu nie lubię.
Z Inferno najbardziej lubię Pit Lordów i Archdevile. Archdevile wyglądają tak, jak powinien wyglądać Archdevil - w fajnej zbroi, z rogami i kosą. Nie to, co w HoM&M V...
Wrota Żywiołów ze względu na wspaniałe jednostki, a szczególnie ze względu na feniksy
oraz Bastion Leśny ze względu na "mistyczny klimat. Nekropolia to miód dla oczu ze względu na twierdzę i jednostki ale to nie moje klimaty.
Użytkownik darksamurai dnia Apr 27 2007, 01:55 PM napisał
Nie no, tylko się powiesić idzie...
Btw. nie ma tu takiej opcji jak "wygaszanie", czy tylko ja jestem ślepy?
[post="59620"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
To się powieś. Błąd poprawiłem i nie ma śladu, niepotrzebnie komentujesz takimi tekstami, posta pisałem w pośpiechu więc zapomniałem poprawić błędów, a że mam tendencję do takowych to niestety bez korekty wyszedł mi taki BYK, wybacz.
Ostatecznie do ulubionych jednostek dodał bym jednostkę której nie ma w żadnym z zamków. Był to chyba łowca, nie jestem do końca pewien ale wymiatali nieziemsko. Jeśli jest ktoś tak dobry to niech mnie oświeci ich nazwą bo dawno grałem i nie pamiętam xD
*prosiłbym usunąć go wtedy, kiedy Briam go przeczyta
Cytat
Błąd poprawiłem i nie ma śladu
Teraz na pewno dobrze widzę... oto treść twojego posta, Briam, treść skopiowana o 22:51: Wrota Rzywiłów ze względu na wpaniałę jednostki, a szczególnie ze względu na feniksy happy.gif
oraz Bastion Leśny ze względu na "mistyczny klimat. Nekropolia to miód dla oczu ze względu na twierdzę i jednostki ale to nei moje klimaty.
Użytkownik darksamurai dnia Apr 27 2007, 08:52 PM napisał
Od jednostek jest inny temat...
/post do usunięcia*, tak jak i tamten...
Nie masz nic innego do roboty jak czepiać się o błędy. Nawiązałem do tematu w obu postach. A choćby dlatego żę wymieniona przezemnie jednostka jest rónież dostępna u jednego z bohaterów bastionu, może on zmieniać elfy w tą elitarna jednostkę łuczników, dlatego tęż lubie Bastion.
Jak na razie tylko ty piszesz off-topy więc prosze ciebie skończ ten cyrk bo tylko temat zaśmiecasz.
No tak... HoMM III... Genialne to jest po prostu i IMHO najlepsza gra wszech czasów. Po prostu klasyka i tyle. Zwykle grywam Zamkiem - jest najbliższy klimatom, w których obracam się podczas gier - gryfy, anioły, rycerze, kusznicy... świetna muzyka, kapitalny widoczek krajobrazu, chociażsame jednostki jakoś nie porażają skutecznością, dalej idzie Forteca - chyba najlepsze miasto: mnóstwo jednostek strzelających, czary (łańcuch piorunów) i bohater Solmyr, którego można całkiem zgrabnie rozwinąć... no i ten mroźny widoczek... Dalej mamy Bastion - dosyć słaby i mało mobilny, ale ma najwspanialszą muzę i wizerunek miasta. Często zamiast grać, po prostu gapiłem się na lesiste klify, wokół których krążyły smoki, na mgłę spływającą z gór i cały czas wydawało mi się, że ona się naprawdę rusza... Na kolejnym miejscu - Nekropolia. Nie mój klimat, ale przerażający i logiczny obraz miasta nieumarłych, ten dzwon na początku motywu... Jejku, aż dreszcze lecą po plerach... A pozostałe miasta cosik nie mają klimatu.
A ja należę do jednej z nielicznych osób, które wolą HoM&M IV. Nie jest to miejsce do tłumaczenia dlaczego, więc nie będę się rozpisywał
Moje ulubione zamki to Akademia (dżiny i tytani) oraz Azyl (smoki i meduzy). Nekropolis i Rezerwat też są całkiem niezłe, zwłaszcza ten drugi za Portal Istot, ale ich wadą jest to, że te frakcje walcza najlepiej przeciwko sobie. Twierdza niestety jest niemagiczna i jedną dobrą jednostką są cyklopi, choć zaletą tego zamku jest wysoki przyrost. Natomiast zdecydowanie najgorszym zamkiem jest Przystań. Brak silnych jednostek (jedynie anioły, ale łatwo padają), brak silnej magi ofensywnej, jedynie zaklęcia wspomagające, ale takie mają też magia Chaosu, Ładu i Natury.
Ja w IV mam inny podział na zamki... Życie, Chaos, Walka, Śmierć, Ład, Natura. Lubię czwórkę, ale pozostałe ciut lepsze.
To nie są nazwy zamków. Zamki nazywają się tak, jak to napisał Quarmug.
W HoM&M IV najbardziej lubię Rezerwat. Tylko feniksy wyglądają jak kurczaki . Jest za to portal, w którym można kupować jednostki. Zwykle kupowałem Osetnice, bo Modliszek się nie opłacało. Do tego dochodzą czary - Przywołanie Feniksa i Przywołanie Modliszki(i jedno, i drugie dobre) i Smocza Siła(hp i dmg +100%!).
Tylko, że na osetnice wystarczył czar zapomnienie z magii ładu.
Osłabienie - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane przez jednostkę. Żywiołaki miały coś koło 50 HP, więc też niemało, dodatkowo one były nie do końca materialne (obrażenia z dystansu i wręcz zredukowane o 50%).