X-Wing: 1 pkt operatora
100 obrażeń
500 pkt. wytrzym.
Załoga: 1
Działa: 4
Y-Wing: 5 pkt operatora
200 obrażeń
900 pkt. wytrzym.
Załoga: 1
Działa: 1 + Bomby
Lotniskowiec 10 pkt operatora dodaje 100 pkt opeatora na myśliwce
500 obrażeń
5000 pkt. wytrzym.
Załoga: 10000
Działa: 200
Transportuje myśliwce
Niszczyciel 10 pkt operatora
1000 obrażeń
5000 pkt. wytrzym.
Załoga: 10000
Działa: 200
Bazy:
Farmy:
Koszt: 10000 kredytów
Efekt: Zasila 10000 załogi
Fabryka orbitalna:
Koszt: 100000 kredytów
Efekt: pozwala budować lotniskowce i niszczyciele
Fabryka naziemna:
Koszt: 10000 kedytów
Efekt: Pozwala budować myśliwce
Baraki:
Koszt: 5000 kredytów
Efekt: Pozwala trenowac piechotę
Oddział inżynierów:
Koszt: 6000 kredytów
Efekt: Pozwala budować pojazdy naziemne
Cętrum radarowe:
Koszt: 100000
Efekt: daje zapas 10 pkt operatora
Ilość pkt operatora pozwala trzymać więcej okrętów
100 obrażeń
500 pkt. wytrzym.
Załoga: 1
Działa: 4
Y-Wing: 5 pkt operatora
200 obrażeń
900 pkt. wytrzym.
Załoga: 1
Działa: 1 + Bomby
Lotniskowiec 10 pkt operatora dodaje 100 pkt opeatora na myśliwce
500 obrażeń
5000 pkt. wytrzym.
Załoga: 10000
Działa: 200
Transportuje myśliwce
Niszczyciel 10 pkt operatora
1000 obrażeń
5000 pkt. wytrzym.
Załoga: 10000
Działa: 200
Bazy:
Farmy:
Koszt: 10000 kredytów
Efekt: Zasila 10000 załogi
Fabryka orbitalna:
Koszt: 100000 kredytów
Efekt: pozwala budować lotniskowce i niszczyciele
Fabryka naziemna:
Koszt: 10000 kedytów
Efekt: Pozwala budować myśliwce
Baraki:
Koszt: 5000 kredytów
Efekt: Pozwala trenowac piechotę
Oddział inżynierów:
Koszt: 6000 kredytów
Efekt: Pozwala budować pojazdy naziemne
Cętrum radarowe:
Koszt: 100000
Efekt: daje zapas 10 pkt operatora
Ilość pkt operatora pozwala trzymać więcej okrętów