droga_szamana_5

[NWN2] Neverwinter Nights II

Jakiś czas temu BioWare poinformowało, że trwają pracę nad seqelem NWN. Produkcją zająć ma się studio Obsidian. Tutaj możecie pisać wszystkie newsy i przypuszczenia dotyczące gry (premiera prawdopodobnie w 2006).
Odpowiedz
Garść newsów z gry.wp.pl.

Cytat

Oczywiście chodzi tu głównie o to, co miały gry dawniej, a nie mają dzisiaj i co NWN2 ma podobnież posiadać – prawdziwy, żyjący, absorbujący świat, który wciąga gracza jak porządny odkurzacz i nie wypuszcza przez bardzo długi czas. I ten efekt nowi producenci chcą osiągnąć w kampanii single-playerowej, co jest wieścią co najmniej elektryzującą – bowiem nawet fani gry przyznają z lekkim zażenowaniem, że nie był on najmocniejszą stroną „jedynki”, zwłaszcza jeżeli patrzeć na nią bez obu dodatków.


Cytat

Dlatego właśnie Obsidian zapowiadają, że jeden z ich głównych celów to właśnie stworzenie dobrej, rozbudowanej i ciekawej gry dla samotników, którzy nie chcą lub nie mogą łączyć się z netem.


Cytat

Wiemy tylko, że akcja rozgrywać się ma kilka lat po wydarzeniach z poprzedniej gry, nie będzie do nich prawie w ogóle nawiązywać, raczej nie pojawią się też specyficzni i stworzeni na potrzeby wcześniejszej części bohaterowie. W znakomitej większości „dwójka” rozgrywała się będzie w samym mieście, poszerzonym, większym i ciekawszym, ozdobionym galerią postaci niezależnych, bynajmniej nie płaskich jak deski jeżeli chodzi o opcje dialogowe, i będących dostarczycielami kolejnych sztampowych questów. Z jednej z nieostrożnych wypowiedzi Feargusa można wywnioskować, że tym razem spotkamy się z jakimś zagrożeniem ze strony Sił Ciemności i nieprzeliczonych szeregów Nieumarłych, więc zombie, szkielety, duchy, zjawy i wampiry będą naszym chlebem powszednim...


Cytat

Rozważane jest też opcjonalne przebudowanie sposobu kontroli bohatera – oprócz zwykłego point’n’click będzie można bezpośrednio nim kierować, tak jak np. w Gothic.


Cytat

już zaimplementowano taki np. normal-mapping, pozwalający tworzyć niesamowicie szczegółowe modele 3D postaci, czy też budynków, posiadające sztucznie uproszczoną siatkę geometryczną, przez co można je wykorzystać en masse bez ryzyka zarżnięcia procesora graficznego.


Cytat

Co do oprawy dźwiękowej na razie nie ma żadnego znanego nazwiska stojącego za kompozycjami muzycznymi, ale wiemy, że wszystkie dialogi będą „ożywione” voice-overami, zsynchronizowanymi z ruchem ust postaci na dodatek.


Pełny artykuł ====>K L I K<====
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Neverwinter Nights II - Odpowiedź

Wczytywanie...