Minął miesiąc od polskiej premiery Sacreda Podziemia, a już doczekaliśmy sie patcha który poprawia garść błędów i nosi numer 2.24. Ściągnąć patcha można stąd target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">stąd.
Lista poprawek do Sacred Podziemia – Wersja 2.24
- Jeśli zejdziesz z konia tuż obok jaskini, wejdziesz do niej i wrócisz, koń staje się niewidzialny, jeździec także, przynajmniej w czasie jazdy. Naprawione.
- Jeśli mag zwiąże zaklęciem postać na koniu, koń nie będzie się poruszał, nawet jeśli zaklęcie przestało działać. Naprawione.
- Broń Strażników Cienia była nieprawidłowo wyświetlana między ich nogami. Naprawione.
- Zbyt duże wartości umiejętności niektórych postaci. Naprawione.
- Przycisk uruchomienia LAN / Otwartej Sieci nie zawsze działa. Naprawione.
- Jazda na koniu nie jest już postrzegana w grze wieloosobowej jako brak aktywności.
- Poprawiono błąd w pobocznej misji „Gołąb Pottpercy”. Trzej piraci nie zawsze się pojawiali w jej trakcie.
- Poprawiono błąd LAN / Otwartej Sieci w Ankarii, w głównej misji „Kuźnia Starożytnych”. Czasami nie możliwe było przyzwanie demona, ponieważ znikała Shareefa.
- Usunięto niektóre przyczyny zawieszeń w trakcie gry.