wampir_maskarada

[GIII] Terytoria

Na pewno wielu z was ciekawi jak wygląda sytuacja na kontynencie w Gothic III, wiemy, że od długiego czasu trwa tam wojna z orkami którzy najechali Myrthane .Na kilku artach został pokazany kontynent oraz krainy które na nim znajdziemy główne to:

Varrant - Obecnie jest pod panowaniem Myrthany, o podbiciu Varrantu możemy przeczytać w księdze którą znajdziemy w Nowym obozie pt. "Bitwa o Varrant" , w krainie znajduje się Góra Archolos, a Lee który był jeszcze w tamtych czasach generałem, stoczył tam swoją ostatnią bitwę, kraina ta jest wysunięta na południe.

Myrtana - Od tej części kontynentu pochodzi nazwa krainy w której królem jest Rhobar II, przez te krainę przepływa rzeka Myrtant, a niedaleko jej ujścia powstała stolica Myrthany, w Gothic III zostaje oblężona przez orków.

Północne Ziemię - O północnych ziemiach wiemy niewiele, panuje tam zróżnicowany klimat, teren jest tam górzysty, a w niektórych miejscach można potkać pustynie to właśnie z stamtąd pochodzą orkowie atakujący Myrthane, na północy krainy są już tylko wielkie śnieżne zaspy.

Nordmar -Nordmar leży w północno-zachodniej części kontynentu, jego mieszkańcy od wieków zmagają się z orkami , tylko kowale z Nordmaru znają sposób przetopienia magicznej rudy tak ,by nie straciła swej mocy. W Nordmarze panuje mroźny klimat.

Północne Wyspy - W Gothic III będziemy mieli możliwość zobaczyć Północne wyspy, z tego co nam wiadomo znajdują się tam ostatnie świątynie Beliara, którego czci tajemnicza mieszkająca tam ciemnoskóra rasa.

A teraz ważna informacja:
"...gdy nasz bohater dotrze na kontynent, królestwo króla Rhobara II będzie podbite, lecz orkowie będą sprawiać wrażenie, jakby mieli ważniejsze sprawy do zrobienia niż tylko przejęcie królestwa..."


By BaLiN

Warto dodac ze test jest dostepny na nowej STREFIE / Gamec
Być albo nie być....nie być jak nie ma piwa
:O No No normalnie bomba skoro Kontynent będzie Podbity już jak Bezi przybędzie.
Nie cały kontynent będzie podbity, podbite jest Khorinis, ale z kontynentu podbite są tylko ziemie północne, te na południu, na półwyspie są nadal wolne i się bronią. Więc będziemy mieli na początku wstęp do rozwałki
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Niby tak, ale pamiętaj, że orkowie nie niszczą Myrthany, tylko ją oblegają i czegoś szukają... Więc orcza ekspansja na południe nam nie grozi
Świat jest ogromny [Khorinis z GII to jest jak ziarnko maku przy pomarańczy], tajemniczy, i tak niesamowicie piękny, że poczujemy się jak na wycieczce po górach czy w lesie - jesli aktualnie nie będziemy uciekać przed potworami...
...które wyglądają koszmarnie Ork wygląda jak małpolud! Ale ścierwojady i inne 'typowe' potwory dla Gothica nie zostały, na szczęście, zrąbane...

A więc, nawet jeśli zawiedzie po części fanów, to otworzy nowy rozdział dla wszelkich gier cRPG - że ładna i słoneczna grafa nie psuje klimatu nawet najmroczniejszej fabuły [ bo możemy zostać Wybrańcem Beliara, a co! ;p]
← Gothic
Wczytywanie...