przebudzenie_cienie

Sesja Star Wars: Karta Postaci

Jak już sama nazwa wskazuje jest to sesja w świecie Star Warsa więc jest to sesja sience fiction więc zapraszam do gry.
zapoznajcie się z regułami

Imię:
Wiek:
Płeć:
Klasa: Wojownik (zwykły wojak), Zwiadowca (naukowiec), Łajdak (złodziejaszek), Obrońca Jedi (wojownik jedi), Strażnik jedi (strażnik pokoju), Negocjator Jedi (magik lepszy w mocy niż w walce)
Rasa: Twelk'atanin (kosmita z głowonogami), Człowiek, Riordianin (robal), Selkat (rybo - człowiek), Kathar (człowiek - kot)
Strona mocy : (ciemna lub jasna jeżeli ciemna to twoje moce z ciemnej strony mocy są lepsze a gorsze z jasnej. Jeżeli jasna to z mocy jasnej są mocniejsze a z ciemnej słabsze)
Strona mocy : (ciemna lub jasna jeżeli ciemna to twoje moce z ciemnej strony mocy są lepsze a gorsze z jasnej. Jeżeli jasna to z mocy jasnej są mocniejsze a z ciemnej słabsze)

współczynniki początkowe wszystkie na min i na początku są na 10 pkt a max to 20
pkt do rozdziału: 30
Siła: (mocniej atakujesz) (+ 1 obrażeń na 1 pkt siły)
Zręczność: (celniej atakujesz) (2 pkt ataku na 1 pkt zręczności)
Wytrzymałość: (dłużej pożyjesz) 5 pkt życia na pkt wytrzymałości + 5 pkt życia na poziom)
Inteligencja: (jesteś lepszy w rozwiązywaniu zagadek i szybciej awansujesz)
Mądrość: (Twoje moce jedi sa mocniejsze)
Charyzma: (lepiej leczysz i lepiej dogadujesz się z innymi istotami, mniej niż 12 pkt charyzmy uniemożliwia komunikację z obcymi z innej rasy niż ty)

prosze o podawanie przeliczonych statystyk: ataku, obrażeń oraz życia to polepszy szybkość sesji

Moce jedi: (tylko dla jedi) (ma każdy jedi)
-Szybkość mistrza (postać szybciej atakuje wroga co daje jej 2 razy szybciej zaatakować przeciwnika i na dodatek z potrójną skutecznością)
-Włamanie do umysłu - można się włamać do czyjegoś umysłu i zrobić z postacią co tylko się da o ile nie jest to postać z głównego wątku
- Porażenie prądem (ciemna strona) (wiadomo co robi - zabija) 40 obrażeń na pkt mądrości.
- Śmierć - dusi wroga i zabija (moc z ciemnej strony mocy) 10 obrażeń na pkt mądrości, ponadto zatrzymuje ofiarę która traci 1 turę na 5 pkt mądrości
- Wyssanie życia - odbiera wrogowi życie i daje drużynie (moc z ciemnej strony mocy) 40 obrażeń na pkt mądrości + 40 pkt życia dla drużyny do podziału.
- Leczenie (jasna strona mocy) - leczy drużynę Leczy całą drużynę 5 pkt leczenia na 1 pkt mądrości.
- Zniszczenie robota (jasna strona mocy) - niszczy wrogiego robota 100 obrażeń na pkt mądrości (tylko na roboty)
- Fala uderzeniowa - powala wszystkich wrogów w okolicy 5 obrażeń na pkt mądrości wrogowie tracą 1 turę na 7 pkt mądrości.
- Zchorzenie: (ciemna strona mocy) zatrówa i spowalnia cel 10 obrażeń za każdy poziom i spowalnia cel
- Pole zastoju (jasna strona mocy): zatrzymóje wszystikch wrogów Zatrzymuje na 1 turę na każde 3 pkt mądrości
- Zniszczenie mocy: potrafi usunąć wszystkie efekty z danego celu Złamanie klątwy wymaga przynajmniej 15 pkt mądrości

Ciemna strona podwójnie osłabia moce jasnej strony
Jasna strona podwójnie osłabia moce ciemnej strony


Atuty: (wybierz 3 z podanych)

- Dwuręczność: pozwala używać lepiej dwie bronie naraz lub podwójny miecz świetlny i bronie o dwóch ostrzach
- Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
- Mistrzostwo w blasterach: umożliwia lepsze strzelanie z broni palnej
- Mistrzowsie odbicie blastera: postać zyskuje niewrażliwość na ataki broni palnej, kiedy trzyma miecz świetlny w ręce
- Wytrzymałość: postać jest potężna i otrzymuje mniejsze obrażenia od wszystkich ataków
- Złota rączka: postać zyskuje wiedzę o wszelakich zabezpieczeniach fizyzcznych, mentalnych i programowych
- Wielki mówca: postać otrzymuje dar przekonywania innych osób z wielkim eefektem i skutecznością
- Stosowanie pancerzy (wszystkich)

Bronie na start: (max 2 do wyboru)

- Pistolet Blaster (można trzymać w dwóch rękach) 10obrażeń i +5 obrażeń na poziom
- Karabin Blasterowy 20 obrażeń i 10 ataku na poziom
- Bazooka 200 obrażeń i 1 ataku na poziom
- karabin snajperski 100 obrażeń i 30 ataku na poziom
- miecz świetlny (długi) tylko dla jedi 30 obrażeń i 10 ataku na poziom
- miecz świetlny (krótki) tylko dla jedi 15 obrażeń i 40 ataku na poziom
- miecz świetlny (dwuręczny z dwoma ostrzami) tylko dla jedi 50 obrażeń i 20 ataku na poziom
- wibroostrze 20 obrażeń i 20 ataku na poziom
- krótki miecz 10 obrażeń i 30 ataku na poziom

Atak: zdolnośc do trafienia
Obrażenia: Ilość zadawanych obrażeń.

Pancerze na start: (max 1)
- szata jedi (zwykła) + 2 obrony ( nie blokuje mocy) (tylko dla jedi)
- lekki skórzany pancerz + 4 obrony (blokuje moce)
- średni skórzany pancerz + 6 obrona (spowalnia nosiciela)
- ciężki pancerz skórzany +10 (postać nie może używać żadnych mocy jedi ponadto otrzymuje karę - 1 do ataku)

Poziomy:
1000 exp - 2 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
2000exp - 3 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
4000exp - 4 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
8000exp - 5 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
16000exp - 6 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
32000exp - 7 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
64000exp - 8 poziom: 1 atut do wyboru i 1 współczynnik
itp.

Współczynniki po dostaniu poziomu mogą przekraczać maksymalny limit.

Atutu podczas poziomu:
- Hazardzista - postać ma niezwykłe szczęście
- Więzy mocy - postać otrzymuje + 10 obrażeń do wszystkich ofensywnych mocy (można wybrać wielokrotnie)
- Mentalne operowanie otoczeniem - pozwala umysłowo zmieniac otoczenie (rzucać mieczami i wszystkimi przedmiotami) - wymaga 5 poziomu jedi
- Młody wilk - pozwala komunikowac się ze zwierzętami
- Wzrost współczynnika - możesz ulepszyć dowolny współczynnik (można wybrac kilka razy)
- Tajemniczy pomocnik - czasami spotykasz tajemniczą kobietę która czasami pomaga ci w twoich zadaniach
- Operator - potrafisz biegle posługiwać się wszelkimi pojazdami (1 wybranie + 1 poziom w sterowaniu statków)
- Duch pustyni - na terenach pustynnych i wulkanicznych możesz stać się trudny do wypatrzenia)
- Leśny chochlik - na terenach leśnych i oceanicznych możesz stać się trudny do wypatrzenia)
- Górnik - Pozwala widzieć w ciemności
- Strzelac - dodaje 10 obrażeń do broni palnej (można wybrać wielokrotnie
- Rycerz - dodaeje 10 pkt obrażeń do walki bronią białą (można wybrać wielo krotnie)


Obliczcie swój atak i życie itp czyli atak bronią , pkt. życi, ataku itp

edytujcie swoją kartę w tym temacie
imie : mistrz Qurnik
wiek : 8000 lat
klasa :strażnik jedi
rasa : człowiek , ale jesli moge to prosze tą co mial mistrz Yoda
strona mocy : jasna (jak diabli)


siła:8
zrecznosc:0
wytrzym.:2
int.:0
mądrość
charyzma:12

moce jedi : all

atuty:Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
;Wielki mówca: postać otrzymuje dar przekonywania innych osób z wielkim eefektem i skutecznością;- Wytrzymałość: postać jest potężna i otrzymuje mniejsze obrażenia od wszystkich ataków

bronie : miecz św. dwa ostrza i z długim ostrzem


pancerz jedi
Dobra o to moja postać:

Imie: Baji Moochoz.
Wiek: 40 lat.
Płeć: Facet.
Klasa: Zwiadowca.
Rasa: Człowiek.

Statsy:
Zręczność: 16
Siła: 15
Charyzma: 13
Intelekt: 18(moozg)
Wytrzymałość: 13
Mądrość: 15

Atrybuty:
- Złota rączka: postać zyskuje wiedzę o wszelakich zabezpieczeniach fizyzcznych, mentalnych i programowych
- Stosowanie pancerzy (wszystkich)
Bronie:
- Bazooka
- Karabin Blasterowy
Panczerz:
-średni skórzany pancerz + 6 obrona (spowalnia nosiciela)

--------------------------------------------------------------------------------

Aha jeszcze kilka moich danych:
Moje GG: 1880344
E-mail: zarzecki_03011@poczta.onet.pl
Zapowiada się całkiem dobrze, więc zrobię postać.

Imię: Lukas
Wiek: 25
Klasa: Obrońca Jedi
Rasa: Człowiek
Strona Mocy: Ciemna (Jak noc )

Siła: 20
Zręczność: 15
Wytrzymałość: 15
Inteligencja: 12
Mądrość: 16
Charyzma: 13

Moce jedi: Wszystkie

Atuty:
Mistrzowsie odbicie blastera.
Dwuręczność.
Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej.

Bronie na start:
Miecz świetlny (dwuręczny z dwoma ostrzami).
Karabin snajperski.

Pancerze na start:
Szata jedi
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
dobra Vamp wchodzisz do gry
Całkiem całkiem - wchodzę

Imię: Kaiten
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Obrońca Jedi (wojownik jedi)
Rasa: Kathar (człowiek - kot)
Strona mocy : ciemna strona mocy ( X_x )

współczynniki początkowe wszystkie na 10 pkt a max to 20
pkt do rozdziału: 30
Siła: 7
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 8
Inteligencja: 5
Mądrość: 2
Charyzma: 0

Moce jedi: (tylko dla jedi) (ma każdy jedi)
(jeśli można to wszystkie obustronne i ciemne)


Atuty: (wybierz 3 z podanych)

- Dwuręczność: pozwala używać lepiej dwie bronie naraz lub podwójny miecz świetlny i bronie o dwóch ostrzach
- Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
- Mistrzowsie odbicie blastera: postać zyskuje niewrażliwość na ataki broni palnej, kiedy trzyma miecz świetlny w ręce

Bronie na start: (max 2 do wyboru)

- miecz świetlny (długi) tylko dla jedi 30 obrażeń i 10 ataku na poziom
- miecz świetlny (dwuręczny z dwoma ostrzami) tylko dla jedi 50 obrażeń i 20 ataku na poziom

Pancerze na start: (max 1)
- szata jedi (zwykła) + 2 obrony ( nie blokuje mocy) (tylko dla jedi)

Użytkownik Finkregh dnia 16.10.04 (15:14) napisał

Całkiem całkiem - wchodzę

Imię: Kaiten
Wiek: 20
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Obrońca Jedi (wojownik jedi)
Rasa: Kathar (człowiek - kot)
Strona mocy : ciemna strona mocy ( X_x )

współczynniki początkowe wszystkie na 10 pkt a max to 20
pkt do rozdziału: 30
Siła: 7
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 8
Inteligencja: 5
Mądrość: 2
Charyzma: 0

Moce jedi: (tylko dla jedi) (ma każdy jedi)
(jeśli można to wszystkie obustronne i ciemne)


Atuty: (wybierz 3 z podanych)

- Dwuręczność: pozwala używać lepiej dwie bronie naraz lub podwójny miecz świetlny i bronie o dwóch ostrzach
- Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
- Mistrzowsie odbicie blastera: postać zyskuje niewrażliwość na ataki broni palnej, kiedy trzyma miecz świetlny w ręce

Bronie na start: (max 2 do wyboru)

- miecz świetlny (długi) tylko dla jedi 30 obrażeń i 10 ataku na poziom
- miecz świetlny (dwuręczny z dwoma ostrzami) tylko dla jedi 50 obrażeń i 20 ataku na poziom

Pancerze na start: (max 1)
- szata jedi (zwykła) + 2 obrony ( nie blokuje mocy) (tylko dla jedi)

[post="6764"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]





ej no minimum 10 współczynnika
Coś mi też się niezgada Fin masz do rozdania 30 i 10 na każdym współczynniku, czyli 30(do rozdania) i 60(Podstawowe)=90 punktów na 6 statów czyli średnio 15 na każdy.

Użytkownik Qurnik dnia 19.09.04 (13:27) napisał

imie : mistrz Qurnik
wiek : 8000 lat
klasa :strażnik jedi
rasa : człowiek , ale jesli moge to prosze tą co mial mistrz Yoda
strona mocy : jasna (jak diabli)


siła:8
zrecznosc:0
wytrzym.:2
int.:0
mądrość
charyzma:12

moce jedi : all

atuty:Mistrzostwo w mieczach świetlnych i wszelakiej broni ręcznej
;Wielki mówca: postać otrzymuje dar przekonywania innych osób z wielkim eefektem i skutecznością;- Wytrzymałość: postać jest potężna i otrzymuje mniejsze obrażenia od wszystkich ataków

bronie : miecz św. dwa ostrza i z długim ostrzem


pancerz jedi

[post="6380"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Qurnik popraw swoją katrtę co do współczynników bo masz sflaczałego zioma min 10 i na początku masz wszystko na 10 i teraz ulepszasz te 30 pkt do rozdziału
← Strefa Sesji
Wczytywanie...