[KotOR I] Jak uruchomić mody?

Postanowiłem kolejny raz zgłębić fabułę jakże wspaniałej gry jaką jest KotOR I, ale tym razem postanowiłem wrzucić do gry jeden z modów dostępnych na stronie Lukas Files (Klik!), ale niestety nie mam pojęcia gdzie umieszcza się owe mody, jeśli ktoś z was wie gdzie umieszcza się te mody to będę wdzięczny za podzielenie się tą wiedzą.
Odpowiedz
Zajrzałem do czegoś na wzór ReadMe. Według nich:

Cytat

Installation:
Just extract the files you want to your Kotor Override directory.
At the console (cheats must be enabled) type:

Z tego co rozumiem należy ściągnięte pliki (zapakowane) wypakować do katalogu "Override" (zapewne znajduje się w folderze, gdzie zainstalowałeś grę). Potem należy uruchomić konsolę z kodami (spójrz jak się uruchamia kody w KOTOR)

Cytat

giveitem g_w_lghtsbr25 - Revan's Lightsaber
giveitem g_w_dblsbr025 - Revan's Dbl. Saber
giveitem revan_mod_robes - Revan's Robes

Tam wpisujesz kod jak dla przywołania przedmiotu, ale podajesz jeden z wpisów, które pogrubiłem - odpowiedni dla danego przedmiotu.

Nigdy z modów do tej gry nie korzystałem, więc to tylko proste tłumaczenie instrukcji, jaką znalazłem na wybranej przez ciebie stronie.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
nie dzialaja mi kody, co mam zrobic? robie wszystko tak jak jest napisane(linijka w swkotor itd) ale nie dziala mi tylda. co zrobic.
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Jak uruchomić mody? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...