[KotOR I] Jak uruchomić mody?

Postanowiłem kolejny raz zgłębić fabułę jakże wspaniałej gry jaką jest KotOR I, ale tym razem postanowiłem wrzucić do gry jeden z modów dostępnych na stronie Lukas Files (Klik!), ale niestety nie mam pojęcia gdzie umieszcza się owe mody, jeśli ktoś z was wie gdzie umieszcza się te mody to będę wdzięczny za podzielenie się tą wiedzą.
Odpowiedz
Zajrzałem do czegoś na wzór ReadMe. Według nich:

Cytat

Installation:
Just extract the files you want to your Kotor Override directory.
At the console (cheats must be enabled) type:

Z tego co rozumiem należy ściągnięte pliki (zapakowane) wypakować do katalogu "Override" (zapewne znajduje się w folderze, gdzie zainstalowałeś grę). Potem należy uruchomić konsolę z kodami (spójrz jak się uruchamia kody w KOTOR)

Cytat

giveitem g_w_lghtsbr25 - Revan's Lightsaber
giveitem g_w_dblsbr025 - Revan's Dbl. Saber
giveitem revan_mod_robes - Revan's Robes

Tam wpisujesz kod jak dla przywołania przedmiotu, ale podajesz jeden z wpisów, które pogrubiłem - odpowiedni dla danego przedmiotu.

Nigdy z modów do tej gry nie korzystałem, więc to tylko proste tłumaczenie instrukcji, jaką znalazłem na wybranej przez ciebie stronie.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
nie dzialaja mi kody, co mam zrobic? robie wszystko tak jak jest napisane(linijka w swkotor itd) ale nie dziala mi tylda. co zrobic.
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Jak uruchomić mody? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...