Jak wiemy fabuła Gothic 1 jest jedyna w swoim rodzaju:) Ale wiadomo każdy ma jakieś mniejsze bądź większe zastrzeżenia. Stąd moje pytanie co waszym zdaniem powinno w pierwszej części z fabuły zniknąć a co chcielibyście w niej znaleść aby czerpać większą przyjemność z gry
[GI] Co zmienilibyście w fabule gothica
Osobiście byłbym za wcześniejszym wrzuceniem bezimiennego do bariery, chciałbym w którymś rozdziale doświadczyć podziału obozów, pogadać z Y'berionem jeszcze w starym obozie i zobaczyć jak przy postępach w fabule zbiera coraz to więcej ludzi, chciałbym zobaczyć opuszczenie obozu i jego nagłe przez to osłabienie. Tego mi w G1 brakuje. Swoją drogą fajny temat.
Taaa albo żeby bezimienny miał jakiś większy wpływ na fabułę.... Pamiętam raz fantazja poniosła mnie tak że wyobrażałem sobie naszego bohatera zakładającego własny obóz i werbującego nowych członków. A realnie brak mi troszkę respektu bo mimo iż pniemy się do góry w karierze to i tak mało kto traktuje nas z większą godnością.
Ja chciałbym zobaczyć wielką bitwę. Bitwę na polach ryżowych. Bitwę, w której stanęliby oko w oko przedstawiciele Starego i Nowego Obozu. Odsiecz za kopalnię! Po jednej stronie wredny Gomez, po drugiej Lee bawiący się wisiorkiem i ze spokojem spoglądający na armię wroga. Stanąć u boku jednego z nich i zmiażdżyć drugich. Tak to byłoby dobre. Ke? ;>
Użytkownik Tamc. dnia pon, 11 sie 2008 - 22:39 napisał
Ja chciałbym zobaczyć wielką bitwę. Bitwę na polach ryżowych. Bitwę, w której stanęliby oko w oko przedstawiciele Starego i Nowego Obozu. Odsiecz za kopalnię! Po jednej stronie wredny Gomez, po drugiej Lee bawiący się wisiorkiem i ze spokojem spoglądający na armię wroga. Stanąć u boku jednego z nich i zmiażdżyć drugich. Tak to byłoby dobre. Ke? ;>
Tamciu dobrze prawisz.
Dodałbym jeszcze możliwość obrony nowego obozu - Najemnicy stojący na bramie i szyjący do Strażników z łuków i Strażnicy strzelający do Najemników z Kusz.
Oj ładna by była bitewka. O albo możliwość odejścia z Lee i założenia nowego obozu. Idąc na północ przedzierać się przez Strażników mieczem.
Zgadzam się z przedmówcami, wojna Nowego i Starego obozu byłaby naprawdę ciekawa, do tego chciałbym, żeby w odsieczy w Kopalni uczestniczyło więcej ludzi a nie my sami (bo reszta nas gdzieś porzuca).
Osobiście skróciłbym też ten epizod w Świątyni Śniącego, a zamiast tego dał dodatkowo np. Wojnę z orkami na ich ziemi, lub choćby jakąś małą akcyjkę na nich z członkami jednego z 3 obozów
Osobiście skróciłbym też ten epizod w Świątyni Śniącego, a zamiast tego dał dodatkowo np. Wojnę z orkami na ich ziemi, lub choćby jakąś małą akcyjkę na nich z członkami jednego z 3 obozów
Na początku bym zmienił zakończenie gry,w każdym innym obozie powinno być inne zakończenie gry,np stary obóz-mówimy Krukowi co zamierza nowy obóz i doprowadzić do tego żeby się im nie powiodło.Po drugie zmienił bym styl robienia broni i produkcje napojów-dla mnie w Gothicu było mało broni i były słabe,trochę mało receptur na stworzenie mikstur.I to wszystko co chciałbym zmienić.
Jak wiemy fabuła Gothic 1 jest jedyna w swoim rodzaju:) Ale wiadomo każdy ma jakieś mniejsze bądź większe zastrzeżenia. Stąd moje pytanie co waszym zdaniem powinno w pierwszej części z fabuły zniknąć a co chcielibyście w niej znaleść aby czerpać większą przyjemność z gry
Zmieniłbym to żeby muc zostać np. magnatem,ballem.
zeby muc zabic np.diego,jana i takie inne postacie nieśmiertelne.by było więcej doświadczenia.dodałbym umiejętność robienia zaklęć,run ,mieczów,łuków.moznaby wybrać czy urizjel bedzie jedno czy dwuręczny.wiecej misji i obozów . misje np z siekaczem, Arto i Blizna
Zmieniłbym to żeby muc zostać np. magnatem,ballem.
zeby muc zabic np.diego,jana i takie inne postacie nieśmiertelne.by było więcej doświadczenia.dodałbym umiejętność robienia zaklęć,run ,mieczów,łuków.moznaby wybrać czy urizjel bedzie jedno czy dwuręczny.wiecej misji i obozów . misje np z siekaczem, Arto i Blizna