Witam.
Mam problem z głodem. Pokonałem armię Okku i teraz muszę zaspakajać swój głód. Lecz mam problem ze znalezieniem jakiegoś paska z zaznaczonymi etapami głodu i odszukaniu zdolności takich jak, pożeranie dusz, zaspokojenie (czy jakoś tak ). Bo cały czas ten głód zadaje mi obrażenia i już nie wytrzymuje A może coś źle zrobiłem? Gdzie mogę to znaleźć?
Mam też problem z początkiem IIact. Pokonałem Okku i nie wiem co mam dalej robić. Z dziennika wynika, że powinienem porozmawiać z tą wiedźmą ...[coś tam]... Białe Pióro, lecz ona nie chce ze mną gadać Co muszę zrobić? A może jest jakiś błąd, bo przed bramą, tam gdzie odbywała się walka z Okku i jego armią, została część jego duchów.
Zdolności związane z głodem znajdują się w karcie postaci w zakładce atuty.
Pasek z etapami powinien być tam gdzie minimapa.
Jeżeli nie przepadasz za tym nękającym głodem, to tu znajdziesz sposób na pozbycie się go http://gamebanshee.com/neverwinternights2/...meplaynotes.php
To prawda, że na początku II aktu musisz iść do czarownic, jeżeli nie chce z tobą gadac to musisz prawdopodobnie wczytać grę z przed walki z Okku.
To, że nie trzeba używać kodów do ukończenia gry każdy wie. Luyanki, nie musisz nikomu doradzać jak ma grać. To czy Dusioł skorzysta ze sztuczki podanej przez Lionela (a wcześniej przez Atis ;p) zależy jedynie od niego.
A dlaczego Lionel podał ten kod? Wielu fanów NWN uważa że wspominany pasek głodu psuje zabawę, ponieważ zwiedzanie świata jest znacznie utrudnione.
Luyanki, grałeś kiedyś w przygodówki? Tak? A chciałbyś mieć tam limit czasu?
RPGi to jeden z niewielu typów gier, w których czas powinien stać. To typ, w których musimy się dobrze zastanawiać przed każdym kolejnym posunięciem, a ten cholerny pasek wszystko psuje, peszy, dekoncentruje gracza. To był największy błąd Obsidianu w Masce Zdrajcy. I to właśnie ten kretyński pasek PSUJE zabawę, nie kod wyłączający go na dobre.
Osobiście jestem zdania, że pomysł tego paska jest trochę bez sensu - nie lubię grać i w każdym momencie, gdy chce się zastanowić naciskać spację(domyślnie pauza).
Czy skorzystanie z tej "sztuczki" powoduje usunięcie umiejętności "typu pożarcie" ducha itd. oraz innych korzyści wynikających z bycia pożeraczem dusz?
Tak. Sztuczka ta powoduje całkowite wyłączenie skryptu odpowiadającego za ów pasek i zdolności typu pożarcie ducha, nasycenie itp. Natomiast po wpisaniu rs ka_se_init na nowo uruchamia ten skrypt (pasek wraca do stanu początkowego jaki był po pokonaniu boga/ducha niedźwiedzia) Na dobrą sprawę można cały czas wracać do początkowego stanu paska ale to też jest irytujące
Ja robie tak że wyłączam pasek jak chce pozwiedzać a włączam jak chce kogoś pożreć
Zgodzę się głód był wspaniałym elementem, który jak dla mnie napędzał całą grę ta moralna rozterka, zarysy fabularne to wszystko dzięki temu jednemu utrudnieniu.