Cieszę się, że w końcu ktoś to zrozumiał .
Głód... - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Zgodzę się głód był wspaniałym elementem, który jak dla mnie napędzał całą grę ta moralna rozterka, zarysy fabularne to wszystko dzięki temu jednemu utrudnieniu.
Jak dla mnie to to wyłączanie paska jest dla tych co się przyzwyczaili do grania bez presji czasu.
Właśnie, że nie bo ważną częscią tej gry jest presja czasu.
Za niedługo to się wszyscy oduczycie grać bez kodów.
Cytat
Dziękuje dziękuje dziękuje za ten sposób na pozbycie sie paska głodu. Wreszcie można sie wczuć w klimat gry....
Właśnie, że nie bo ważną częscią tej gry jest presja czasu.
Za niedługo to się wszyscy oduczycie grać bez kodów.
Tak. Sztuczka ta powoduje całkowite wyłączenie skryptu odpowiadającego za ów pasek i zdolności typu pożarcie ducha, nasycenie itp. Natomiast po wpisaniu rs ka_se_init na nowo uruchamia ten skrypt (pasek wraca do stanu początkowego jaki był po pokonaniu boga/ducha niedźwiedzia) Na dobrą sprawę można cały czas wracać do początkowego stanu paska ale to też jest irytujące
Ja robie tak że wyłączam pasek jak chce pozwiedzać a włączam jak chce kogoś pożreć
Ja robie tak że wyłączam pasek jak chce pozwiedzać a włączam jak chce kogoś pożreć
Czy skorzystanie z tej "sztuczki" powoduje usunięcie umiejętności "typu pożarcie" ducha itd. oraz innych korzyści wynikających z bycia pożeraczem dusz?
Dziękuje dziękuje dziękuje za ten sposób na pozbycie sie paska głodu. Wreszcie można sie wczuć w klimat gry....
I o to chodzi. Maska Zdrajcy to nie strategia turowa. Ciągłe pauzowanie wytrąca z rytmu.
Osobiście jestem zdania, że pomysł tego paska jest trochę bez sensu - nie lubię grać i w każdym momencie, gdy chce się zastanowić naciskać spację(domyślnie pauza).
W dobrym RPGu nie trzeba takiego małego gówienka. Fabuła i specyficzny świat gry sam buduje napięcie.
Gdyby nie było tego paska trzeba by było zmienić cały dodatek, ponieważ część gry jest z tym głodem związane.
Luyanki, grałeś kiedyś w przygodówki? Tak? A chciałbyś mieć tam limit czasu?
RPGi to jeden z niewielu typów gier, w których czas powinien stać. To typ, w których musimy się dobrze zastanawiać przed każdym kolejnym posunięciem, a ten cholerny pasek wszystko psuje, peszy, dekoncentruje gracza. To był największy błąd Obsidianu w Masce Zdrajcy. I to właśnie ten kretyński pasek PSUJE zabawę, nie kod wyłączający go na dobre.
RPGi to jeden z niewielu typów gier, w których czas powinien stać. To typ, w których musimy się dobrze zastanawiać przed każdym kolejnym posunięciem, a ten cholerny pasek wszystko psuje, peszy, dekoncentruje gracza. To był największy błąd Obsidianu w Masce Zdrajcy. I to właśnie ten kretyński pasek PSUJE zabawę, nie kod wyłączający go na dobre.
No nie do końca.. można zawsze używać "stłumienia"....ale sztuczka Atis jest baardzo miła...wreszcie można pograć a nie tylko latać za duszami..
Tak i to już na początku IIact
Czyli przechodząc maskę zdrajcy trzeba zostać "pożeraczem dusz"?!
To, że nie trzeba używać kodów do ukończenia gry każdy wie. Luyanki, nie musisz nikomu doradzać jak ma grać. To czy Dusioł skorzysta ze sztuczki podanej przez Lionela (a wcześniej przez Atis ;p) zależy jedynie od niego.
A dlaczego Lionel podał ten kod? Wielu fanów NWN uważa że wspominany pasek głodu psuje zabawę, ponieważ zwiedzanie świata jest znacznie utrudnione.
A dlaczego Lionel podał ten kod? Wielu fanów NWN uważa że wspominany pasek głodu psuje zabawę, ponieważ zwiedzanie świata jest znacznie utrudnione.
Ale nie trzeba używać kodów żeby przejść cały dodatek, więc po co psuć sobie zabawę.
Zdolności związane z głodem znajdują się w karcie postaci w zakładce atuty.
Pasek z etapami powinien być tam gdzie minimapa.
Jeżeli nie przepadasz za tym nękającym głodem, to tu znajdziesz sposób na pozbycie się go http://gamebanshee.com/neverwinternights2/...meplaynotes.php
To prawda, że na początku II aktu musisz iść do czarownic, jeżeli nie chce z tobą gadac to musisz prawdopodobnie wczytać grę z przed walki z Okku.
Pasek z etapami powinien być tam gdzie minimapa.
Jeżeli nie przepadasz za tym nękającym głodem, to tu znajdziesz sposób na pozbycie się go http://gamebanshee.com/neverwinternights2/...meplaynotes.php
To prawda, że na początku II aktu musisz iść do czarownic, jeżeli nie chce z tobą gadac to musisz prawdopodobnie wczytać grę z przed walki z Okku.
Witam.
Mam problem z głodem. Pokonałem armię Okku i teraz muszę zaspakajać swój głód. Lecz mam problem ze znalezieniem jakiegoś paska z zaznaczonymi etapami głodu i odszukaniu zdolności takich jak, pożeranie dusz, zaspokojenie (czy jakoś tak ). Bo cały czas ten głód zadaje mi obrażenia i już nie wytrzymuje A może coś źle zrobiłem? Gdzie mogę to znaleźć?
Mam też problem z początkiem IIact. Pokonałem Okku i nie wiem co mam dalej robić. Z dziennika wynika, że powinienem porozmawiać z tą wiedźmą ...[coś tam]... Białe Pióro, lecz ona nie chce ze mną gadać Co muszę zrobić? A może jest jakiś błąd, bo przed bramą, tam gdzie odbywała się walka z Okku i jego armią, została część jego duchów.
Proszę o szybką pomoc
Z góry
Mam problem z głodem. Pokonałem armię Okku i teraz muszę zaspakajać swój głód. Lecz mam problem ze znalezieniem jakiegoś paska z zaznaczonymi etapami głodu i odszukaniu zdolności takich jak, pożeranie dusz, zaspokojenie (czy jakoś tak ). Bo cały czas ten głód zadaje mi obrażenia i już nie wytrzymuje A może coś źle zrobiłem? Gdzie mogę to znaleźć?
Mam też problem z początkiem IIact. Pokonałem Okku i nie wiem co mam dalej robić. Z dziennika wynika, że powinienem porozmawiać z tą wiedźmą ...[coś tam]... Białe Pióro, lecz ona nie chce ze mną gadać Co muszę zrobić? A może jest jakiś błąd, bo przed bramą, tam gdzie odbywała się walka z Okku i jego armią, została część jego duchów.
Proszę o szybką pomoc
Z góry