najłatwiej i przyjemnie - mag wojownik: max parametry magiczne, czary leczenie, teleport, krzywda - podstawa do konca gry. Max parametry bojowe, sztylet szybkości i gra turowa: silny woj z sztyletem szybkosci wdeptuje w ziemie wszystko.
technolog: bardzo fajnie sie gra, brak problemów finansowych (z smieci tworzy drogie cacka), zbyt duże spektrum dziedzin powoduje ze nie rozwiniesz wszystkiego i to moze być smaczkiem jeżeli trzeba wybierać, brak możliwości zrobienia karabiniera doskonałego - nie uniesiesz nieskonczonej amunicji(kiedyś w otchłani mi brakło a tam już nie zdobędziesz), brak teleportu strasznie upierdliwy.
technolog: bardzo fajnie sie gra, brak problemów finansowych (z smieci tworzy drogie cacka), zbyt duże spektrum dziedzin powoduje ze nie rozwiniesz wszystkiego i to moze być smaczkiem jeżeli trzeba wybierać, brak możliwości zrobienia karabiniera doskonałego - nie uniesiesz nieskonczonej amunicji(kiedyś w otchłani mi brakło a tam już nie zdobędziesz), brak teleportu strasznie upierdliwy.