Orodlin - gra MMORPG - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Taramelion,
Dyskusja przeniesiona do tematu: Klimat w Orodlin
Buka,

Cytat

Jeśli ma być klimat, to musi być i fabuła. Rzekłbym nawet, że podstawą klimatu jest fabuła. Przecież, jeśli fabuła nakazuje czas akcji- XXI wiek, to zapalniczka będzie w pełni klimatyczna. Podobnie jak nick Ziomal.

Z tym że Orodlin nie dzieje się w XXI w.

Cytat

"każdy orze jak może",

Oczywiście. Ty na przykład odnosisz się tylko do posta w którym Cię urażono, pomijając posty z kontr argumentami .
Taramelion,
- Hose (148)

- Castor Fenix (450)

- Retryk (508)

Ten też jest bardzo fajowy: - Kaktus (562)

Nie to pełna swoboda, gracze mogą się nie stresować. Dellas - TO JEST BEZ SENSU.
Majarek,
Trochę pojęcia o programowaniu i można napisać własny .exe generator imion. Sosna dobrze myśli...
Sosna,
Jak dla mnie powinniście kłaść nacisk na nicki, chodzi o to, żeby były chociaż normalne bo takich bezsensownych "lolów" itp. nie mogę znieść. Jeżeli macie z tym problem to dajcie np. program do tworzenia klimatycznych imion (np. TEN , lub chociaż link do takiego, może niektórzy nie mają pomysłów i wychodzą takie bzdury.
Favar,
Gra wyłącznie dla mechaników (nigdy nie rozumiałem takich ludzi )
Dellas Tallamar,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Sosna dnia nie, 23 lis 2008 - 10:56 napisał

Przełamałem się i założyłem sobie konto, gram na mechanikę i muszę przyznać, że odwaliliście kawał dobrej roboty, sporo usprawnień, własnych przeróbek, jedno mnie tylko denerwuje, że nie mogę zmienić w ustawieniach tej niebieskiej czcionki. Oprócz tego wszystko jest bardzo dobrze



No niestety Orodlin zyskuje dopiero po dłuższej grze - tak przynajmniej zauważyłem obserwując reakcję graczy przez ostatni rok. Ale to chyba zrozumiałe, wielu graczy ocenia grę w pierwszych kilku minutach gry.

A co do tej niebieskiej czcionki - to pewnie rozpocząłeś grę w Meredith, gdzie portowe miasto ma właśnie taki layout. Masz dwie możliwości zmiany tego layoutu:
- w opcjach konta - przestawisz szablon css na inny - tylko wtedy nie będziesz miał zmiennego szablonu.
- zaczniesz sobie podróżować - każda główna lokacja ma inny szablon css - Meredith, Agarakar, Las, Góry, Lochy i Astralny Plan - może tam Ci sie bardziej spodoba.

Osobiście wolę jak mi sie szablony zmieniają zależnie od lokacji - wtedy szybko orientuje się gdzie jestem.
Sosna,
Przełamałem się i założyłem sobie konto, gram na mechanikę i muszę przyznać, że odwaliliście kawał dobrej roboty, sporo usprawnień, własnych przeróbek, jedno mnie tylko denerwuje, że nie mogę zmienić w ustawieniach tej niebieskiej czcionki. Oprócz tego wszystko jest bardzo dobrze
Vanita Scalfari,
Osz faaak! Z Cyr'em mi się pokrzaniło xD Cofam to! xD

A na Orodlin też się rejestrnęłam. Już sobie przypominam. Miałam tam z Favarem zagrać sesję, żeby wypróbować nowe postacie xP Szitowe jak jasna cholera. Fabuły zero. Ludzie nazywają się SonGoku albo Chomik. Można grać smokami. Nie istnieje tam chyba coś takiego jak kontrola przegięcia postaci x)

Wybaczcie pomyłkę!
Dellas Tallamar,

Cytat

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /serwer/testy/grid.php on line 140


Hmm przeglądałem historie SVN no i jest to artefakt z ostatnich dni - już poprawiony - kiedy pojawi się na serwerze - pewnie już dopiero w poniedziałek jak będzie ostateczny update serwera... W każdym razie dzięki za zgłoszenie błędu - zawsze jednego mniej. Na przyszłość bym był jednak wdzięczny zgłaszać błędy choćby tutaj.


@Vanita Scalfari

Nie wiem o jakiej grze piszesz, ale z pewnością nie o Orodlnie. Nie ma tam koni, są tylko 2 miasta, nie ma możliwości zakupu ubrań... No i jeśli chodzi o wieści, to mamy zasadę, że nie pojawiają się one często. Musiałaś pomylić Orodlin z inną grą...
Vanita Scalfari,
Grałam w Orodlin. Może jeszcze mam tam konto? Gra jest fenomenalna pod względem rozbudowania. Można poruszać się po znacznie większej ilości miast, niż w fae i każde jest bardzo zróżnicowane jeśli chodzi o 'zawartość'. Ciekawy jest chociażby sklep z ubraniami czy możliwość posiadania i odpicowywania swojego konia.

Ale i tak jak dla mnie przeważają wady:
Polecam głównie dla mechaników. Jeśli chodzi o klimat, to jest tam jeszcze mniej naprawdę dobrych graczy niż w fae. Poza tym w fae wystarczy znać generalne realia średniowiecza i najbardziej rudymentarne zasady funkcjonowania Krain i można sobie jakoś tam poradzić - wejść do karczmy, napisać profil. Nie grałam na Orodlin ani razu w karczmie przez to chociażby, że nie mogłam zorientować się w podziale na wyjątkowo dziwne rasy. No i młodzi gracze traktowani są raczej z góry, biorąc pod uwagę fakt, że w karczmie siedzi notorycznie tylko królowa i jej najbliżsi kumple z ID jak najbliższymi zera. No i, co dla mnie najważniejsze, gra NIE BUDZI SENTYMENTU.
Tak jak w fae już po niecałych dwóch tygodniach miałam stracha, że reset (który odbył się jakoś bardzo rychło po mojej rejestracji), będzie końcem gry i nie będę mogła utrzymać kontaktu z tymi ludźmi, których poznałam, albo łyknąć księżycówki w karczmie ze zgrzytem mieczy w tle. Fae jest bardzo prywatne, otwarte, ludzie umieszczają swoje gadu, piszą, że być może ich postać ma jakieś wspólne cechy, ale tak naprawdę nie wolno jej mylić z graczem. Grając można poczuć, że po drugiej stronie, za jakimś numerkiem ID kryje się żywy człowiek z wadami, zaletami, oczami i uśmiechem. W Orodlin tego nie ma. Nikt nigdy nie napisał mi 'Pies mi zdechł... Idę go zakopać z ojcem... Odpiszę ci później' na Orodlin. Zawsze 'Przepraszam, odpiszę w innym terminie' czy jakiś inny tekst cyborga... No i fabularnie ciężko nadążyć. Nie ma jakiegoś głównego wątku, za to codziennie ktoś wpieprza na stronę z wieściami notatkę, na którą po pół godzinie jest 90 komentarzy - nie da rady się połapać...

Ale dla mechaników z całego serca polecam.
Taramelion,
A przetestuję. Ktoś ze mną?

[Dodano po 13 godzinach]

Pierwsze wjeście:

Cytat

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /serwer/testy/grid.php on line 140
Dellas Tallamar,
Orodlin Team pragnie serdecznie zaprosić na rozpoczęcie II ery Orodlinu, które będzie miało miejsce wieczorem 24 listopada. Na potrzeby nowej ery wdrożono 57 nowości, których pełny spis można przeczytać na forum zewnętrznym gry. Szczególnie godne uwagi są 3 projekty:
- nowa profesja Łotrzyk - na miejsce Złodzieja - gracz grający tą klasą będzie mógł zostać szpiegiem, złodziejem czy skrytobójcą
- przebudowany system klanów - nowe budynki militarne i ekonomiczne, rewolucja w systemie walk między armiami (np. łączenie armii kilku klanów)
- wdrożenie nowego systemu questów, dzięki czemu w grze przygody będzie można umieszczać łatwiej i w zdecydowanie większej ilości.

Jeszcze raz wszystkich gorąco zapraszam. W razie czego służę pomocą na łamach tego wątku.
Gość_spiesze z informacja*,
domena gry, to http://orodlin.pl
Taramelion,

Cytat

Orodlin też jest pr0


orodlin.net - jakieś komentarze?
Sosna,
Ja nie mówię, że reklamowanie jest złe, tylko sądzę, że te szczegóły jakie ostatnio wprowadziliście są mało przydatne dla osób, które w to nie grają
Matthias Circello,
Z jednym się zgodzę - nie chce mi się zaczynać nowej gry na innej `vallherynce` - ale fajnie, że się rozwijacie i nie widzę nic złego w reklamowaniu swojej gry.
Dellas Tallamar,

Cytat

Widzę, że pozbyliście się tego denerwującego koloru tekstu, więc spory postęp


Hmm - to znaczy który kolor? Bo w grze jest kilka szablonów do wyboru, chyba że masz na myśli czcionkę na stronie głównej?

Cytat

Ale nie sądzę, żeby na tym forum udało się wam znaleźć wielu nowych graczy, gdyż wiele osób gra już w faerun i niekoniecznie chce im się zaczynać jakąś grę od nowa


No czy ja wiem... PO pierwsze forum GE ma zarejestrowanych 4,152 graczy, z tego na Faerunie jest zaledwie 783 (zdaje sobie sprawę, że aktywność graczy/użytkowników forum może być mieć całkiem inny rozkład, ale jednak...).
Z kolei spora liczba graczy jest zarejestrowanych na różnych vallherynkach, więc chyba warto informować o wprowadzanych zmianach...


Wg. mnie jednak wydaje mi się, że Faerun i Orodlin mają dość odmienne koncepcje zarówno fabuły jak i rozwoju gry. Myślę, że jest miejsce na rynku kilka vallherynek. Choć jednak zauważyć można, że liczba gier o silniku Vallheru w przeciągu ostatniego roku dość znacznie spadła.
Sosna,
Widzę, że pozbyliście się tego denerwującego koloru tekstu, więc spory postęp
Ale nie sądzę, żeby na tym forum udało się wam znaleźć wielu nowych graczy, gdyż wiele osób gra już w faerun i niekoniecznie chce im się zaczynać jakąś grę od nowa
Ale ogólnie gra jest ponad przeciętną
Taramelion,
W szczegółach pies pogrzebany jak mawiają.
Wczytywanie...