Kufry - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gresh,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Raphagorn dnia wto, 30 paź 2007 - 21:28 napisał

Kłopoty z pamięcią? Ja tam nigdy nie zapisywałem kolejności. Chociaż nieźle się namęczyłem np. w G1 z drzwiami chaty Fiska w SO. Z 10 ruchów tam było


W gildii złodziei jest skrzynia co wymaga 20.
Raphagorn,
Nie lubisz się bawić w skille inne niż waleczne/magiczne, co jednoznacznie wskazuje na bliskość twemu sercu h'n's, a Diablo to wręcz klasyka tegoż gatunku.


Ale jestem mądry
Tamc.,
Wracając do kuferków. Definitywnie szkoda tracić punkty umiejętności, na umiejętność, której tak na dobrą sprawę nie można rozwinąć. Przykładowe mistrzostwo we władaniu bronią jednoręczną. Są trzy dane poziomy, na których widać różnicę w naszych umiejętnościach. A włamywanie się? Ble. Niepotrzebny dodatek.

Nie, nie, nie.

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Raphagorn dnia czw, 24 lip 2008 - 10:51 napisał

Lubisz Diablo?

Owszem, nawet bardzo. Skąd to pytanie? Zaciekawiłeś mnie. Taki strzał w dziesiątkę.
Raphagorn,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Tamc. dnia czw, 24 lip 2008 - 00:13 napisał

(...) Poza tym w Gothicu nie ma dla mnie czegoś takiego jak "złodziej". Jest tylko "mag" albo "wojownik", a cała ta zabawa z zamkami to jedynie dodatek, który mnie osobiście nie pociąga. Dlatego też uważam tą umiejętność za niepotrzebną. (...)

Tego typu dodatki odróżniają cRPG od hack'n'slashy, gdzie cała gra sprowadza się do walki.

Lubisz Diablo?
Tamc.,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kiyuku dnia nie, 20 lip 2008 - 13:08 napisał

Ja sądzę ze się mylisz Tamciu - sam to napisałeś - w wielu kufrach były te Tablice, z resztą jest kilka kufrów gdzie są wartościowe przedmioty(kufer w Kanałach z Miksturą Zręczności czy kufry na Wyspie złodziei - przedmioty z tych kuferków bardzo się przydają na początku gry)


Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Darnith dnia śro, 23 lip 2008 - 11:50 napisał

W wielu kufrach? Od kiedy? Ja chyba raz czy dwa znalazłem kamienne tablice w Jarkendarze w zamkniętych skrzyniach.
A i wartościowy przedmiot w zamkniętej skrzyni? twierdza kamiennego smoka, miejsce, gdzie jest demon. Bardzo przydatny pierścień i jakiś eliksir dodający na stałe chyba życie.


To jak? W wielu czy nie?

Jeśli prawdę mówi Kiyuku to fakt, może coś straciłem. Jeśli jednak chodzi tu o jedną, dwie, a nawet trzy tablice to trzymam się swego. Poza tym w Gothicu nie ma dla mnie czegoś takiego jak "złodziej". Jest tylko "mag" albo "wojownik", a cała ta zabawa z zamkami to jedynie dodatek, który mnie osobiście nie pociąga. Dlatego też uważam tą umiejętność za niepotrzebną. Miksturka też mnie nie przekonuje. Nadal trzymam się swego. ;>
Darnith,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kiyuku dnia nie, 20 lip 2008 - 14:08 napisał

Ja sądzę ze się mylisz Tamciu - sam to napisałeś - w wielu kufrach były te Tablice, z resztą jest kilka kufrów gdzie są wartościowe przedmioty(kufer w Kanałach z Miksturą Zręczności czy kufry na Wyspie złodziei - przedmioty z tych kuferków bardzo się przydają na początku gry)


W wielu kufrach? Od kiedy? Ja chyba raz czy dwa znalazłem kamienne tablice w Jarkendarze w zamkniętych skrzyniach.
A i wartościowy przedmiot w zamkniętej skrzyni? twierdza kamiennego smoka, miejsce, gdzie jest demon. Bardzo przydatny pierścień i jakiś eliksir dodający na stałe chyba życie.
Kiyuku,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Tamc. dnia nie, 20 lip 2008 - 13:04 napisał

A tam.

Ja tam uważam, że umiejętność ta jest niepotrzebna i szkoda mi na nią marnować punktów doświadczenia.

Jedyne co mnie gryzło, to myśl czy może, w którymś kuferku w Jarkendarze, którego otworzyć nie mogę, nie ma czasem tablicy dodającej coś lub coś.

Tak to nie żałuję, niepotrzebna umiejętność.


Ja sądzę ze się mylisz Tamciu - sam to napisałeś - w wielu kufrach były te Tablice, z resztą jest kilka kufrów gdzie są wartościowe przedmioty(kufer w Kanałach z Miksturą Zręczności czy kufry na Wyspie złodziei - przedmioty z tych kuferków bardzo się przydają na początku gry)
Tamc.,
A tam.

Ja tam uważam, że umiejętność ta jest niepotrzebna i szkoda mi na nią marnować punktów doświadczenia.

Jedyne co mnie gryzło, to myśl czy może, w którymś kuferku w Jarkendarze, którego otworzyć nie mogę, nie ma czasem tablicy dodającej coś lub coś.

Tak to nie żałuję, niepotrzebna umiejętność.
^ZORG,
Dzięki tej umiejętności możemy okraść złodziei w ich własnym domu a tam jak wiecie są ciekawe rzeczy
Raphagorn,
Z akrobatyką to gdzieś czytałem że się faktycznie da... A co do teleportów to niestety, ale nie da się przy ich pomocy przeteleportować do innej lokacji od tej, w której się aktualnie znajduje
Redhorn Steelaxe,
No ja właśnie nie znalazłem, a na inne pisze za daleko, tak jak w GD, ewentualnie wyszkolić zręczność do 90 i mieć akrobatykę, choć tego nie próbowałem.
Raphagorn,
A czy w Jarkendarze nie ma żadnych runicznych teleportów? Bo zamiast zużywać czarną rudę albo zwój na golema to można by zapłacić tylko trochę many
Redhorn Steelaxe,
Mówię o magicznym łuku, tam w Jarkendzrze gdzie była kasta strażników umarłych jest złamany most, ustaw się dobrze i licz na to że pobliski golem uderzy cię tak byś przeleciał się tam a potem, plądrujesz, rubinowe ostrze, magiczny łuk, masa zębatego ziela i czarna ruda, dzięki niej przy odrobinie umiejętności "przelecisz" z powrotem, alternatywą jest przyzwanie golema i sprowokowanie go, życzę powodzenia
Dabu,

Cytat

G1, najlepszy sposób to obić fiska po gębie, dextera, i cavalorna i każdego kupca jakiego spotkasz. A co akt mają nowe towary.

Całe szczęście że zostało to poprawione w sequelu Przez to można było mieć postać napakowaną na maksa ;]

Cytat

ta z rubinowym ostrzem (koło magicznego łuku)

Gdzie to dokładnie jest? Mówisz o Ognistym Łuku, czy Magicznej Kuszy?
Redhorn Steelaxe,
Skórowanie bardziej opłacalne? Tyle samo PN kosztuje (po 5) a w NK jest jednak tańsze od kradzieży ale w podstawce nie, poza tym proporcjonalnie jest więcej skrzynek, np ta z rubinowym ostrzem (koło magicznego łuku). G1, najlepszy sposób to obić fiska po gębie, dextera, i cavalorna i każdego kupca jakiego spotkasz. A co akt mają nowe towary.
Dabu,
G1 to całkowicie inna bajka, tam było to samo co w sequelu tylko że nie trzeba było wydawać 10PN i drobnej sumy...

Cytat

Na moim antyku tak częste wczytywanie to nie na moją (i nie tylko) cierpliwość...

Nie tylko na antyku...

Cytat

IMO otwieranie zamków to przydatna umiejętność, bo na początku gry pozwala się łatwo wzbogacić

Powiem, że dużo łatwiej jest się wzbogacić wyrobem mieczy dla Harada, czy sprzedażą skór dla Bospera Ewentualnie kradzież kieszonkowa ;]

Tak czy inaczej, nadal nie przekonaliście mnie że to przydatna umiejętność xD

No i nawiasem - można jedynie dobrze zarobić szyjąc złodziei i górne miasto
Theoden,
W g1 otworzyłem bodajże 20 kufrów ( w wieży w SO) jednym wytrychem. Oczywiście zapisywałem grę przed każdym kufrem, bo nie wiedziałem ile bryłek mi zostanie na koniec gry. Były w nch wartościowe rzeczy np. rogi cieniostwora, złote talerze, i inne wartościowe rzeczy. Ale to w gothicu I...
Raphagorn,
Umiejętność ta zmniejszała szansę złamania wytrycha podczas niepowodzenia. Ale jeśli chciało ci się najpierw spisywać kod, a potem wczytywać grę... Na moim antyku tak częste wczytywanie to nie na moją (i nie tylko) cierpliwość...
Redhorn Steelaxe,
A co to za problem jeśli masz kłopot mieć obok kartkę papieru i długopis? A potem to masz "wyczucie" W G1 była to jednak umiejętność bezużyteczna bo tam otwierać mogłeś od razu.
Raphagorn,
IMO otwieranie zamków to przydatna umiejętność, bo na początku gry pozwala się łatwo wzbogacić, acz jeśli jest się na zaawansowanym etapie gry, a wciąż nie ma się otwierania zamków, to chyba nie opłaca się już w nie inwestować. Dużo bardziej opłacalna jest kradzież kieszonkowa, choć aby dostać się do gildii złodziei trzeba się narobić różnych skomplikowanych misji, a włamywania Thorben uczy po daniu niewielkiego datku dla Innosa

Użytkownik aMorek dnia wto, 30 paź 2007 - 16:07 napisał

Czasochłonne (...) zapisywanie kolejności (...)

[post="89992"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Kłopoty z pamięcią? Ja tam nigdy nie zapisywałem kolejności. Chociaż nieźle się namęczyłem np. w G1 z drzwiami chaty Fiska w SO. Z 10 ruchów tam było
Wczytywanie...