Gwint z aktualizacją 10.6 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Courun Yauntyrr,

gwint,gwent

Kolejna aktualizacja do "Gwint: Wiedźmińska gra karciana" to zwyczajowa porcja mniejszych lub większych poprawek zmieniających balans rozgrywki, jak też dostęp do nowych kart związanych z dwoma sławnymi czarodziejkami – Triss Merigold oraz Yennefer z Vengerbergu. Twórcy dodali także ostrzeżenie podczas zamówienia w sklepie, jak też odpowiedni komunikat podczas przełączania się między Podróżą w wersji podstawowej oraz Premium. Listę zmian znajdziecie w rozszerzeniu newsa.

Nowe elementy:

  • wyskakujące okno z potwierdzeniem podczas zakupu szybkiego podróżowania w Podróżach za fragmenty kart
  • wyskakujące okno z ostrzeżeniem podczas zmiany z Podróży premium na standardową
  • zmiana Podróżyz premium na standardową nagradza mniejszą ilością fragmentów korony za zaliczanie zadań (standardowa – 20; premium – 40)

Jednostki Neutralne:

  • Nowa jednostka – Triss: Deszcz meteorów (Człowiek, Czarodziejka); Siła: 3, koszt werbunku: 12
    Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wszystkim jednostkom we wrogim rzędzie obrażenia równe połowie ich siły bazowej.
    Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki w rzędzie o połowę ich siły bazowej.
  • Nowa jednostka – Yennefer: Iluzjonista (Człowiek, Czarodziejka); Siła: 4, koszt werbunku: 12
    Rozmieszczenie: Stwórz w tym rzędzie Iluzję Yennefer
    W każdej turze, gdy za pierwszym razem stworzysz jednostkę po swojej stronie pola bitwy, zadaj najsłabszej wrogiej jednostce obrażenia równe sile bazowej stworzonej jednostki
    Śmiertelny cios: Wzmocnij stworzoną jednostkę 1
  • Nowa jednostka – Iluzja Yennefer (Człowiek, Czarodziejka – Sługa); Siła 4, Fatum
    Jeśli ta jednostka odniesie obrażenia, zniszcz ją
  • Aerondight – koszt werbunku zmieniono z 9 na 10
  • Wściekły Ifrit – siłę zmieniono z 4 na 5, obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 4 na 5
  • Franciszek Bedlam – siłę zmieniono z 4 na 6
  • Zdobna kadzielnica – koszt werbunku zmieniono z 8 na 9
  • Triss: Motyle – Siłę zmieniono z 5 na 4
    Umiejętność zmieniono na: Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wtasuj kartę ze swojej ręki do talii, następnie dobierz dowolną jednostkę i wzmocnij ją o 3

Potwory:

  • Król Auberon; Najeźdźca; Zdobywca – siłę zmieniono z 5 na 6
  • Ge'els – umiejętność zmieniono na:
    Rozmieszczenie: Zagraj kartę specjalną Dzikiego Gonu ze swojej talii
    Lojalność: Zamiast tego zagraj kartę Dzikiego Gonu ze swojej talii

Skellige:

  • Harald An Craite; Łupieżca, Chromy – siłę zmieniono z 5 na 6
  • Sigvald – koszt werbunku zmieniono z 7 na 8

Królestwa Północy:

  • Książę Viraxas; Wygnaniec; Król – siłę zmieniono z 6 na 7
  • Podróżująca kapłanka – siłę zmieniono z 3 na 4, ładunki początkowe zmieniono z 0 na 1, ładunki na przetasowanie zmieniono z 3 na 2

Scoia'tael:

  • Symbioza – zaktualizowano opis, który zawiera teraz źródła symbiozy niepochodzące od jednostek
  • Eithné: Gniew Brokilonu – Siłę zmieniono z 6 na 10
    Umiejętność zmieniono na:
    Niewrażliwość
    Symbioza 3
  • Freixenet – Siłę zmieniono z 6 na 5
    Umiejętność zmieniono na:
    Zapał, Rozkaz (daleki zasięg): Stwórz w tym rzędzie Małą Driadę
    Odnowienie: 4
    Lojalność: Na koniec swojej tury obniż odnowienie o czas trwania twojej witalności
  • Torque – usunięto wymaganie lojalności. Teraz zawsze zaczyna w twojej ręce
  • Wyrocznia – Siłę zmieniono z 4 na 5, koszt werbunku zmieniono z 4 na 5
    Umiejętność zmieniono na:
    Rozmieszczenie: Wzmocnij jednostkę z ręki, która nie została jeszcze wzmocniona, o liczbę wzmocnionych jednostek znajdujących się w twojej ręce
  • Dębostworki – krwawienie zmieniono z 3 na 4

Nilfgaard:

  • Fergus var Emreis – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6
  • Uzurpator: Cesarz – Umiejętność zmieniono na:
    Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowców w obu rzędach przeciwnika i daj im status szpiega
    Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich Wywiadowców ze statusem szpiega
    Za każdym razem, gdy przeciwnik zyskuje status szpiega, wzmocnij tę kartę 1
  • Egzekutor Brygady Impera – Pancerz zmieniono z 0 na 1
    Ma teraz nową część umiejętności:
    Śmiertelny cios: Zyskaj 1 pkt pancerza

Syndykat:

  • Odliczenie – premię werbunku zmieniono z 15 na 14
  • Upadła Rayla – Siłę zmieniono z 5 na 6, koszt werbunku zmieniono z 11 na 12
    Umiejętność zmieniono na:
    Zasłona
    Zysk 3
    Haracz 3: Usuń status zatrucia sojuszniczej karty, następnie wzmocnij tę kartę o 5
    Za każdym razem, gdy twój przeciwnik zagrywa jednostkę, zatruj ją i zmniejsz wartość licznika o 1
    Gdy licznik osiągnie 0, haracz zmieni się na opłatę
    Licznik: 2
  • Gellert Blenheim – Umiejętność zmieniono na:
    Zysk 2
    Odporność
    Opłata 1: Zatruj sojuszniczą jednostkę i wzmocnij ją o 2
    Odnowienie: 1
    Adrenalina 5: Na koniec swojej tury oczyść tę kartę
  • Nieudany eksperyment – Siłę zmieniono z 10 na 6, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
    Umiejętność zmieniono na:
    Rozmieszczenie: Zatruj tę kartę
    Opłata 3: Przesuń truciznę z karty na jednostkę
    Odnowienie: 1
  • Histeria – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4
  • Mutant – Pancerz zmieniono z 2 na 0
    Umiejętność zmieniono na:
    Gdy ta jednostka zostanie zatruta, stwórz w tym rzędzie podstawową kopię tej karty
    Licznik: 1
  • Asasyn Salamander – Pancerz zmieniono z 1 na 0
    Umiejętność zmieniono na:
    Rozmieszczenie: Wyznacz nagrodę za wrogą jednostkę
    Rozkaz: Zatruj wrogą jednostkę z nagrodą
  • Pachołek Salamander – Umiejętność zmieniono na:
    Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę i zyskaj 2 monety za każdy usunięty status
  • Skradzione Mutageny – Umiejętność zmieniono na:
    Wybierz mutagen:
    Czerwony – zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń
    Niebieski – zatruj sojuszniczą jednostkę i zyskaj 5 monet
    Zielony – wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4 i daj jej zasłonę
    Jeśli kontrolujesz co najmniej 2 jednostki Salamandry, wybierz dodatkowy mutagen

Pozostałe poprawki:

  • Na umiejętność utworzenia Auberona Najeźdźcy poprawnie wpływa teraz umiejętność Runicznego Czarodzieja
  • Wskazówka Franceski Findabair poprawnie wspomina teraz o podstawowej kopii karty specjalnej
  • Umiejętności rozkazów związane z przeniesieniem karty na drugą stronę (np. Władca marionetek czy Zaklęty tom) wpływają teraz na Huberta Rejka kontrolowanego przez gracza, a nie przeciwnika
  • Sihilla można teraz użyć, aby zagrywać pułapki
  • Umiejętność Xaviera Lemmensa nie zostaje wyłączona, jeśli nie udało się wybrać celu podczas przeglądania cmentarza
  • Opis Kręgu Przywołań został dopracowany, aby odpowiadał obecnej umiejętności
Wczytywanie...