Użytkownik Lordzio dnia czwartek, 19 czerwca 2008, 23:25 napisał
nie mogłem się powstrzymać by nieodświerzyć...mam sentyment do tego tematu
Co do viveka to ma on dwemerowy artefakt który jeśli zabierzemy do Yagruma (czy jak mu tam...ten spaczony u fyra ale on woli mówić o sobie 'Ostatni Krasnolud') i damy mu jeszcze książke...bodajże dziennik Kagneraka to zrobi nam upiorną opoke. Nie ma żadnych zapisków w ciele Viveka (wiem bo wczoraj w CS'e sprawdziłem) są one za to w pomieszczeniu z vivekiem a dokładnie tuż za nim...on nam zresztą udostępnia te swoje zapiski w czasie wykonywania wątku głównego.
Co do skóry to sam nie wiem ale narazie przyjmę że Witex ma racje. Poszukam jeszcze...może BSP mi pomoże
Przed chwilą ściągnąłem moda Foul Murderer...przeczytam te kazania i przejdę pluga to może zyskam jakąś przydatną wiedze. Ktoś może grał? Nie mogę sobie poradzić na początku Już jestem w środku i zapaliłem to cuś, zadzwoniłem dzwonem i przeszedłem przez wrota. Teraz chdzę po tym pomieszczeniu z ruchomymi ścianami i podłogą i nie wiem co dalej Może ktoś mi pomoże?
Teraz jednak zajmuję się rozszyfrowaniem języka dwemerów. Wiem że już to zrobiono (zaraz zedytuję i link dam) ale wolę po swojemu zrobić...jeśli ktoś jest chętny do pomocy to zapraszam
Mam jeszcze kilka spraw do omówienia ale o tym później napiszę gdyż szukam jeszcze jednego elementu do zagadkowej 'układanki' historii dwemerów
Co do viveka to ma on dwemerowy artefakt który jeśli zabierzemy do Yagruma (czy jak mu tam...ten spaczony u fyra ale on woli mówić o sobie 'Ostatni Krasnolud') i damy mu jeszcze książke...bodajże dziennik Kagneraka to zrobi nam upiorną opoke. Nie ma żadnych zapisków w ciele Viveka (wiem bo wczoraj w CS'e sprawdziłem) są one za to w pomieszczeniu z vivekiem a dokładnie tuż za nim...on nam zresztą udostępnia te swoje zapiski w czasie wykonywania wątku głównego.
Co do skóry to sam nie wiem ale narazie przyjmę że Witex ma racje. Poszukam jeszcze...może BSP mi pomoże
Przed chwilą ściągnąłem moda Foul Murderer...przeczytam te kazania i przejdę pluga to może zyskam jakąś przydatną wiedze. Ktoś może grał? Nie mogę sobie poradzić na początku Już jestem w środku i zapaliłem to cuś, zadzwoniłem dzwonem i przeszedłem przez wrota. Teraz chdzę po tym pomieszczeniu z ruchomymi ścianami i podłogą i nie wiem co dalej Może ktoś mi pomoże?
Teraz jednak zajmuję się rozszyfrowaniem języka dwemerów. Wiem że już to zrobiono (zaraz zedytuję i link dam) ale wolę po swojemu zrobić...jeśli ktoś jest chętny do pomocy to zapraszam
Mam jeszcze kilka spraw do omówienia ale o tym później napiszę gdyż szukam jeszcze jednego elementu do zagadkowej 'układanki' historii dwemerów