Todd Howard: Podczas premiery Fallout 76 spieprzyliśmy prawie wszystko - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Szakal,
Eee, ale kiedy niby Todd zadzwonił do Microsoftu? Kilka tygodni, czy miesięcy po premierze F76? Tyle, że wtedy gra wcale nie wyglądała lepiej. No i co? Goście z M$ tak po prostu powiedzieli mu jak naprawić grę? Wtedy jeszcze obie firmy nie były tak blisko.
Wygląda mi to na typowe dla Howarda mydlenie oczu i włażenie w tyłek zarówno graczom jak i nowym szefom z M$.
Wroobelek,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Mikeal dnia piątek, 12 marca 2021, 17:27 napisał

XD Co się stało, że nagle Todd jest taki skromny i nie kłamie?

Skąd wiesz - może kłamie, że nie kłamie? W życiu nie uwierzę w ani jedno jego słowo. Spiepszyli nie "prawie", tylko wszystko.
Mikeal,
XD Co się stało, że nagle Todd jest taki skromny i nie kłamie?
Tokar,

fallout 76

Start “Fallout 76”, jak również pierwsze tygodnie wspólnej zabawy w postapokaliptycznym świecie, dalekie były od ideału. Zatrzęsienie błędów, niestabilne serwery, monotonia i brak przyjemności płynącej z rozgrywki… Lista była długa. Choć teraz mamy już do czynienia z zupełnie inną grą i wiele poprawiono, to nie ukrywajmy – do tego, co zapowiadano na branżowych eventach czy przedpremierowych wywiadach, jeszcze długa droga.

Todd Howard postanowił uderzyć się w pierś i przyznał bez owijania w bawełnę – “spieprzyliśmy praktycznie wszystko”.

To był cały szereg problemów. Zawiedliśmy praktycznie wszystkich. Było niewiele rzeczy, których nie spieprzyliśmy, szczerze mówiąc. Jedną z rzeczy, które postanowiłem wtedy zrobić był telefon do Phila Spencera z Microsoftu. Poprosiłem o wskazówki, które mogłyby nam pomóc, a on zaoferował kontakty do specjalistów i analityków, którzy mieli wiedzę i pokazali nam, co należy zrobić, aby gra wróciła na właściwe tory. Te rady nam ogromnie pomogły.

Teraz jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że “Fallout 76” jest jedną z najpopularniejszych gier sieciowych na Xbox. Cieszę się, że jesteśmy częścią rodziny Microsoftu, między innymi dlatego że mamy dostęp do danych o preferencjach graczy i społeczności, do których nie mielibyśmy nigdy dostępu.

podsumował Todd Howard
Wczytywanie...