Od czego by tu zacząć.
Ogólnie jeśli chodzi o mechanikę gry to jest ona bardzo zbalansowana. Znika różnica w potędze między magiem a wojownikiem tzn. na wysokich poziomach ten drugi ma jakieś szanse z pierwszym. Rozbudowano ponadto bardzo system tworzenia postaci. Każda klasa ma dużo nowych umiejętności, które dostaje na nowych poziomach. Nie ma systemu bazowego ataku w takiej postaci jak był. Teraz wojownik może zrobić kilka ataków jak ma specjalne umiejętności. Poziom zaczął odgrywać jakąś rolę, czyli jest dodawany do rzutów obronnych, które teraz stają się podobne do KP(są bierne.) Ponadto dodaje się do bazowego ataku. Dalej co najważniejsze dla mnie to ograniczono liczbę umiejętności do 11 bodajże. No i wpływ na nie również ma poziom postaci. Nie dostaje się też co poziom punktów na owe umiejętnosci.
Rasy również są zrównoważone ale stety albo niestety zlikwidowano ich wady. Mają tylko same zalety co dla tego systemu nie jest złe. Osłabiono bardzo magię jak już to zostało powiedziane np. taka dezintegracja zadaje 6k10 punktów obrażeń. Dalej postacie bardzo trudno zabić, a w zasadzie najskuteczniejszym sposobem jest sztylet gdy ta straci wszystkie punkty wytrzymałości.
hmmm to tak tytułem wstępu, jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało pisać. Jak ktoś chce dodatkowe informacje o świecie a nie mechanice to też spróbuje udzielić na tyle ile sam się orientuję.
Ogólnie jeśli chodzi o mechanikę gry to jest ona bardzo zbalansowana. Znika różnica w potędze między magiem a wojownikiem tzn. na wysokich poziomach ten drugi ma jakieś szanse z pierwszym. Rozbudowano ponadto bardzo system tworzenia postaci. Każda klasa ma dużo nowych umiejętności, które dostaje na nowych poziomach. Nie ma systemu bazowego ataku w takiej postaci jak był. Teraz wojownik może zrobić kilka ataków jak ma specjalne umiejętności. Poziom zaczął odgrywać jakąś rolę, czyli jest dodawany do rzutów obronnych, które teraz stają się podobne do KP(są bierne.) Ponadto dodaje się do bazowego ataku. Dalej co najważniejsze dla mnie to ograniczono liczbę umiejętności do 11 bodajże. No i wpływ na nie również ma poziom postaci. Nie dostaje się też co poziom punktów na owe umiejętnosci.
Rasy również są zrównoważone ale stety albo niestety zlikwidowano ich wady. Mają tylko same zalety co dla tego systemu nie jest złe. Osłabiono bardzo magię jak już to zostało powiedziane np. taka dezintegracja zadaje 6k10 punktów obrażeń. Dalej postacie bardzo trudno zabić, a w zasadzie najskuteczniejszym sposobem jest sztylet gdy ta straci wszystkie punkty wytrzymałości.
hmmm to tak tytułem wstępu, jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało pisać. Jak ktoś chce dodatkowe informacje o świecie a nie mechanice to też spróbuje udzielić na tyle ile sam się orientuję.