Nowi NPC do BGEE - poszukiwani testerzy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

nowus777,
Popytałem na innym forum i znalazłem odpowiedź - SOD może wpływać na brak kompatybilności. Cytując: "jeśli kopia SoD pochodzi Z GoGa lub Steama, to do poprawnej współpracy z modami wymaga narzędzia Modmerge. Należy to zainstalować przed wszystkimi innymi modami, żeby uniknąć pomieszania stringów właśnie.".

Oto link do Modmerge: https://forums.beamdog...dltcep-can-use
Gość_nowus777*,
Na pierwszy rzut oka wszystko się zgadza i szczerze mówiąc jestem w kropce. Zostaw save'a i spróbuj przeinstalować moda. Jeśli to nie pomoże, to będę szukał przyczyny gdzie indziej. Zastanawiam się, czy może chodzić o to, że masz zainstalowany Siege of Dragonspear. Tyle tylko, że to nie powinno mieć żadnego wpływu... Napisz proszę, czy reinstalacja moda pomogła.
Courun Yauntyrr,
Zawsze czułem się wyjątkowy. Jako jedyny w teście osobowości mogłem pochwalić się wynikiem "Król Lisz". Werdykt lekarski był wtedy prosty: "Wyjdź ze swojej wieży i udaj się do najbliższej poradni psychologicznej".

Abstrahując od tego, to podczas instalacji postępowałem zgodnie ze wskazówkami instalatora. Zgodziłem się na wszystkie komponenty, jednak po zakończeniu Windows uznał, że program mógł nie zostać zainstalowany poprawnie. Skwitowałem to potwierdzeniem, że wszystko jest w porządku. Posiadam rzeczone foldery i oczywiście gram w EE wraz z dodatkiem "Siege of Dragonspear". Wersja gry to 2.3.67.3.

Oto widok na mój folder:

nowus777,
Miranda stoi we właściwym miejscu, ale ewidentnie wyświetla się zły tekst. To dziwne, bo akurat takiego błędu jeszcze nikt nigdy mi nie zgłosił.

3 pytania:
- czy w czasie instalacji wyświetliły Ci się jakiekolwiek błędy?
- rozumiem, że grasz w Enhanced Edition?
- kwestia instalacji - folder należało rozpakować w głównym folderze gry, tj. Baldur's Gate - Enhanced Edition. Oznacza to, iż w głównym folderze gry powinny się znaleźć: folder o nazwie "bgeemirmas" oraz plik instalacyjny o nazwie "Setup-bgeemirmas" (plus plik readme). Czy tam rozpakowałeś folder?
Courun Yauntyrr,
Póki co zacząłem grę od nowa, mając tylko siebie oraz Imoen. Nie wiem, czy to zamierzone, ale w drodze do gospody "Pod Pomocną Dłonią" spotkałem postać, która powinna być Mirandą. Podpisana dziwnie, do tego po rozpoczęciu dialogu coś takiego:



Oczywiście Dinin to imię mojej postaci.
nowus777,
Słuszna uwaga, na pewno poprawię README

[Dodano po 2 dniach i 20 godzinach]

Zdradź proszę, na jaki skład drużyny się zdecydowałeś
Courun Yauntyrr,
Zdecydowałem się na pobranie. Zabrakło info o downloadzie w sensie gdzie wrzucić, bo jako weteran modów do klasycznej sagi co prawda kojarzę, ale nie każdy musi być na tyle obeznany.
nowus777,
Super, ogromnie się cieszę Portretów nie wrzuciłem z prostego powodu - póki co korzystam z portretów, które wybrałem z gotowych paczek dostępnych w sieci. Zamierzam jednak w najbliższym czasie stworzyć autorskie portrety

Tak jak napisałem powyżej, póki co to wersja testowa moda. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi, komentarze i zgłaszane błędy. Mod stanowi część dużo większego projektu, nad którym obecnie pracuję (BGEE 10 NPC PROJECT) i od jego przyjęcia zależeć będzie sukces całego projektu. Uwagi najlepiej zgłaszać tutaj, ewentualnie w pliku README jest też mój adres e-mail oraz link do strony poświęconej modowi

Dzielcie się wrażeniami, przyjmę każdą krytykę

https://ufile.io/7zotx

Bardzo proszę, aby każdy, kto zdecyduje się na pobranie moda, napisał tutaj krótki komentarz. Pozwoli mi to mieć rozeznanie, ile osób obecnie prowadzi testy.
Courun Yauntyrr,
Miałem pisać o tym newsa dzisiaj, bo widziałem wczoraj newsa na CoB. Brakowało mi tylko portretów, żeby było ładniej
Lessingham,
Pewnie, podrzuć linka .
nowus777,
Witam.

Jestem autorem nowego moda do Baldurs Gate: Enhanced Edition. Mod wprowadza do gry dwie nowe postaci przyłączalne (NPC), które uczestniczą w życiu drużyny (nawiązują różnorakie relacje z członkami drużyny), posiadają własne questy oraz żywo komentują decyzje gracza. Można też z nimi przeżyć pre-romanse. Poszukuję chętnych do przetestowania moda.

Mod został stworzony na silniku gry Baldurs Gate:Enhaced Edition i do pełnego działania wymaga jedynie zainstalowanej pełnej wersji BGEE. Mod jest kompatybilny z najnowszą wersją moda BG1 NPC PROJECT (v22), przy czym zaznaczam, że nie wystarczy zainstalować wyłącznie "wymaganych modyfikacji", mod wymaga do działania komponentów, o których wyświetlenie instalacja pyta wcześniej, tzn. banterów i romansów z pozostałymi NPC.

Poniżej wrzucam opis moda. Wszystkich chętnych do testowania proszę o zgłoszenie się w tym temacie.

MIRANDA NPC
To łowczyni (władczyni zwierząt) rasy ludzkiej o charakterze neutralnym dobrym, która ma własny quest i z którą można się zaprzyjaźnić oraz - o ile grasz człowiekiem, elfem lub pół-elfem o charakterze dobrym - przeżyć pre-romans (planowana jest kontynuacja w BG2:EE).
Poza rozmowami z charname, dodatek posiada interakcje, bantery oraz oryginalny soundset. Miranda wypowiada się w wielu kwestiach, bardzo żywo dyskutuje z innymi NPC (w tym również z nową trójką z BGEE oraz z pozostałymi NPC stanowiącymi treść tego moda), z którymi - w miarę podróży - połączą ją różnorakie relacje. Jakiego rodzaju to relacje? Miranda chciałaby być taka jak Jaheira, imponuje jej rycerskość Ajantisa, gardzi natomiast dziką magią Neery i zachłannością Kagaina. Cóż, aby poznać pełną zawartość moda, należy przejść grę przynajmniej kilka razy, za każdym razem w innym składzie drużyny.
Mod jest kompatybilny z modem BG1 NPC PROJECT, co oznacza, że jeśli zdecydujesz się na pre-romans z łowczynią, to w przypadku równoczesnego flirtu z Branwen, Dynaheir lub Neerą czekają cię bantery związane z zazdrością i konfliktem romansowym.
Mirandę można przyłączyć do drużyny na Lwim Trakcie. Jest to postać wrażliwa, kapryśna i bardzo honorowa. Te cechy zjednają jej zarówno sojuszników jak i przeciwników. Jeśli zrobisz coś, co wyjątkowo nie będzie zgadzało się z jej światopoglądem, opuści cię. Miranda jest raczej dobrze ustosunkowana do większości towarzyszy podróży, ale jej cierpliwość ma swoje granice, więc czasem może wybuchnąć i ... zaatakować tych, którzy szczególnie jej podpadną. Podróżując z Mirandą należy też pilnować reputacji, o czym zresztą sama będzie ci przypominać.
Quest Mirandy jest związany z postacią już występującą w grze, dlatego też poprawiono skrypt i umiejętności jednego przeciwnika, który w niezmodowanej wersji gry raczej nie stanowił problemów. Pojawiło się też zupełnie dwóch nowych przeciwników.

MASAMBE NPC
To dziki elf barbarzyńca o charakterze chaotycznym neutralnym, co oznacza, że nie można się z nim nudzić. Masambe ma własny quest i można się z nim zaprzyjaźnić oraz - o ile grasz postacią kobiecą (człowiekiem, elfem lub pół-elfem) - przeżyć wyjątkowo oryginalny i stanowiący wyzwanie pre-romans (planowana jest kontynuacja w BG2:EE).
Poza rozmowami z charname, dodatek posiada interakcje, bantery oraz oryginalny soundset. Masambe wypowiada się w wielu kwestiach, bardzo żywo dyskutuje z innymi NPC (w tym również z nową trójką z BGEE oraz z pozostałymi NPC stanowiącymi treść tego moda), z którymi - w miarę podróży - połączą go różnorakie relacje. Jakiego rodzaju to relacje? Masambe doceni czarny charakter Montarona i wejdzie w układ z Eldothem, natomiast ciężko będzie mu znaleźć wspólny język z Edwinem. Ze względu na fakt, że dziki elf ma oryginalne podejście do kobiet, wśród nich raczej nie znajdzie przyjaciółek. Dla jednej z nich okaże się on jednak na tyle interesujący, że zechce ona z nim nawiązać płomienny romans… (*w przypadku, gdy gracz będzie mężczyzną lub kobietą niezainteresowaną bliższą zażyłością z Masambe). Dla Masambe przewidziano zatem dwie zupełnie różne ścieżki romansowe… Cóż, aby poznać pełną zawartość moda, należy przejść grę przynajmniej kilka razy, za każdym razem w innym składzie drużyny.
Mod jest kompatybilny z modem BG1 NPC PROJECT, co oznacza, że jeśli zdecydujesz się na pre-romans z barbarzyńcą, to w przypadku równoczesnego flirtu z Ajantisem, Coranem lub Xanem czekają cię bantery związane z zazdrością i konfliktem romansowym.
Masambe można przyłączyć do drużyny w Wysokim Żywopłocie. Jest to postać konserwatywna, nieokrzesana i niezwykle wyrazista w swych poglądach. Te cechy zjednają mu zarówno sojuszników jak i przeciwników. Masambe pozostaje obojętny na reputację drużyny, ale niezwykle łatwo go zdenerwować, przez co można go uznać za bardzo nieprzewidywalnego. Ten specyficzny NPC ze względu na swą historię, poglądy oraz wyznawane zasady będzie wdawał się w niezwykle barwne rozmowy z pozostałymi członkami drużyny, z których duża część będzie do niego nastawiona raczej negatywnie lub sceptycznie niż przyjacielsko. Quest Masambe nie jest związany z żadnym z wątków występujących w grze, a zatem na graczy czekają zupełnie nowe przygody i przeciwnicy.

Liczę, że znajdą się chętni do przetestowania moda
Wczytywanie...