Sztuka wyboru na nowym zwiastunie Torment: Tides of Numenera - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Niblla,
Macki, wygląda niczym z dzieła Lovercrafta to jak inaczej go zwać. Niewinne, bezbronne stworzonko. Nie jak te króliki z Monty Pythona.
dunio1,

Cytat

Ok, przyznać się kto też uwolnił to piękne stworzenie za pierwszym podejściem, a potem sprawdzał inne rozwiązania.

Potwora nazywasz pięknym stworzeniem? XD
Niblla,
Ok, przyznać się kto też uwolnił to piękne stworzenie za pierwszym podejściem, a potem sprawdzał inne rozwiązania.
Wroobelek,
Stoję na krawędzi wiru hajpu na tą grę. Chciałem do tematu podejść na chłodno, ale czuję, że nie dam rady. Oglądając te obietnice wspaniałej przygody zaczynam czuć i zachowywać się jak mój młodszy syn przed rozdaniem gwiazdkowych prezentów.
Tokar,

Jak przystało na grę uchodzącą za duchowego następcę kultowego "Planescape: Torment", w "Tides of Numenera" ogromny nacisk położono na dialogi, fabułę oraz mierzenie się z konsekwencjami swoich decyzji. Problem w tym, że trudno pokazać mnogość wyborów oraz wielowarstwowość historii za pomocą zwykłego zwiastuna. Potencjał graficzny, prezentacje klas czy emocjonujące potyczki – to łatwe. Dylematy moralne oraz implikacje zależne od podjętego działania – to dopiero wyzwanie.

torment: tides of numenera class="lbox">torment: tides of numenera

Studio inXile postanowiło jednak podnieść rękawicę i mimo wszystko spróbować ukazać wielowątkowość swojej nowej produkcji za pomocą interaktywnej zajawki. Z bardzo dobrym i ciekawym skutkiem, warto zaznaczyć.

Gra trafi w ręce graczy za półtora miesiąca, czyli 28 lutego.

Wczytywanie...