[Divinity: Grzech Pierworodny II] Chris Avellone twórcą NPC w Original Sin II - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Wolvertino,

Studio Larian poinformowało w oficjalnym komunikacje, że współpracę z zespołem odpowiedzialnym za "Divinity: Original Sin II" rozpocznie Chris Avellone. Zajmie się on tworzeniem postaci, które spotkamy podczas zabawy. Ciekawostką jest fakt, że na współpracę z Chrisem nalegali sami gracze.

divinity class="lbox">divinity

Avellone przyznaje, że gdyby nie społeczność Kickstarterowa, do takiej współpracy raczej by nie doszło. Skoro jednak tak się stało, obiecuje zaangażować się we współtworzenie kontynuacji "Grzechu Pierworodnego" i stworzyć coś niesamowitego. Założyciel studia Larian, Swen Vincke, również wyraził swoje wielkie zadowolenie z faktu posiadania w zespole tak znanej w świecie gier komputerowych persony.

Warto przypomnieć, że Chris Avellone jest w ostatnim czasie wręcz rozrywany przez studia tworzące gry z gatunku cRPG. Współtwórcę takich hitów jak "Planescape: Torment", czy "Icewind Dale" w swoje szeregi chcieli wcielić panowie z inXile Entertainment, by wspomógł ich w tworzeniu kolejnej części serii "The Bard's Tale" – niestety nic z tego nie wyszło, ponieważ Kickstarterowa zbiórka na tytuł nie uzbierała tyle, ile wsparcie Avellone'a by kosztowało. Szefostwo studia Beamdog także poprosiło go o zerknięcie w tworzony przez nich pomost między "Wrotami Baldura" a "Baldur's Gate II" – "Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear". Chris zachwalał projekt.

Wczytywanie...