

Choć od premiery "Pillars of Eternity" minął prawie kwartał, natomiast pierwszy szał na ten kickstarterowy hit zdążył już dawno opaść, to Obisidian Entertainment absolutnie nie zamierza zapominać o swoim dziecku i wciąż je wspiera. Efektem wspomnianej troski oraz miłości będzie łatka 2.0, która przygotowuje grunta pod pierwsze oficjalne rozszerzenie – "Biała Marchia – Część I".
Zmiany są na pierwszy rzut oka niewielkie, lecz z pewnością czynią tytuł przyjaźniejszy dla przeciętnego gracza. Opcja SI Drużyny i panel postaw towarzyszy, pozwoli na lepszą kontrolę nad poczynaniami naszych podkomendnych oraz zmniejszy chaos podczas potyczek, niwelując jeden z kluczowych mankamentów produkcji. Oprócz tego twórcy zadbali o usprawnienie arcyważnego systemu skradania, jak również rzucania czarów.
Więcej informacji o zmianach usłyszycie od Adama Brennecke, producenta wykonawczego gry, w materiale znajdującym się poniżej.