[Pillars of Eternity] Pillars of Eternity - co przyniesie łatka 2.0? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Parto,
Brakowało mi opcji dobierania Sztucznej Inteligencji tak jak w grach z Infinity Engine. Czasem irytowało mnie odnajdywanie towarzysza co tylko stał przez większość potyczki (pomimo wydania rozkazów ataku). Po tym patchu już tego nie powinno być - uwielbiam kiedy twórcy doszlifowują gry
Niblla,
Nie no pierwsze BG mając lat z 10 to przeszedłem to przechodziłem z 5 czy 6 razy pod rząd by sprawdzić innych towarzyszy ich historię itp. Co prawda zawsze grałem tą samą ulubioną postacią ale kto dziecku zabroni?
Ati,
Daj temu czas
Niblla,
Ja raz złym elfem a potem trochę ciężej było bo wybrałem barbarzyńcę ale było warto przynajmniej poznałem większość zakończeń ale jakoś nie mogę się przekonać do kolejny próby.
Ati,
Hah. Ja jej jeszcze nawet raz nie przeszłam.
Niblla,
W sumie nie miałem mocy by zacząć grę trzeci raz trzeci. Komuś się udało zmolestować ją więcej razy?
Trzeci Kur,
Po prostu wydadzą "Patch of Eternity: The patchest patch of patches. Po prostu pacz!"
dunio1,
Ciekawe kiedy z patchują całą grę :v
Ati,
Hahah, wakacje idą to chyba wszyscy deweloperzy wzięli się za aktualizacje.
Tokar,

Choć od premiery "Pillars of Eternity" minął prawie kwartał, natomiast pierwszy szał na ten kickstarterowy hit zdążył już dawno opaść, to Obisidian Entertainment absolutnie nie zamierza zapominać o swoim dziecku i wciąż je wspiera. Efektem wspomnianej troski oraz miłości będzie łatka 2.0, która przygotowuje grunta pod pierwsze oficjalne rozszerzenie – "Biała Marchia – Część I".

pillars of eternity, biała marchia class="lbox">pillars of eternity, biała marchia

Zmiany są na pierwszy rzut oka niewielkie, lecz z pewnością czynią tytuł przyjaźniejszy dla przeciętnego gracza. Opcja SI Drużyny i panel postaw towarzyszy, pozwoli na lepszą kontrolę nad poczynaniami naszych podkomendnych oraz zmniejszy chaos podczas potyczek, niwelując jeden z kluczowych mankamentów produkcji. Oprócz tego twórcy zadbali o usprawnienie arcyważnego systemu skradania, jak również rzucania czarów.

Więcej informacji o zmianach usłyszycie od Adama Brennecke, producenta wykonawczego gry, w materiale znajdującym się poniżej.

Wczytywanie...