[Inne] Chris Avellone odchodzi z Obsidian Entertainment! - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_biancoed*,
teraz brał udział w robieniu nowego Baldura a dokładniej dodatku do jedynki , który robi Beamdog. Avellone miał im dać spory feedback do tego co zrobili , jednocześnie pochwalił grę
Niblla,
Wiesz od ostatnich wydarzeń z książki już się z nimi nic nie dzieje.

Parto Mainstream się zmienia wraz ze społeczeństwem, ostatnio jak pierwszy raz odpalałem stare RPG i okazało się, że nie ma w nich mapy to byłem na tyle zdenerwowany błądzeniem, że sam zacząłem prowadzić takową w zeszycie. Wyobraź sobie teraz grę bez wglądu na to jak wygląda teren.
Parto,
Lepiej rozważy inną posadę niż nauczyciela obrony przed czarną magią - oni zawsze źle kończą.

Szkoda, że odchodzi zawsze mi się kojarzył z Obsidianem (czy przedtem Black Isle), które stworzyło wiele kultowych rpgów. Jeśli rzeczywiście okrojono jego postacie nad którymi pracował to każdego by zirytowało - czemu Obsidian? nie rób tego, nawet nie myśl o pójściu w stronę Mainstreamu
dunio1,
@UP Nie wierze w to

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Mikeal dnia środa, 10 czerwca 2015, 12:19 napisał

O ile mnie pamięć nie myli, te postacie zostały okrojone z początkowych elementów fabularnych aby były bardziej mainstreamowe

Dlatego Chris powinien pisać do gier jak torment,gdzie takie elementy są na porządku dziennym.
Kotor 2 i NWN 2 Maska Zdrajcy pokazał, że obsidian potrafi genialnie robić takie gry

Co do PoE, to obsidian zrobił błąd że chciał zrobić ,,baldur gate 3'', zamiast zrobić grę w klimacie i fabule maski zdrajcy.
Niblla,
Dunio a co jeśli okazałoby się tak słaba, że zniszczyłaby wszystkich jego fanów?
dunio1,
Ile dałbym aby zagrać w crpg, tworzonego w całośći przez Chrissa A gdyby dodatkowo był w 2D, i w universum FR/Planespace to byłbym w 7 niebie
krzyslewy,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Mikeal dnia środa, 10 czerwca 2015, 12:19 napisał

O ile mnie pamięć nie myli, te postacie zostały okrojone z początkowych elementów fabularnych aby były bardziej mainstreamowe


Dokładnie, w pierwszym momencie właśnie pomyślałem, że to mogło być przyczyną odejścia. Skoro mają kroić jego pomysły, bo są zbyt kontrowersyjne i szokujące, to niech przeniesie się do studia, gdzie wykorzystają pełnię ich możliwości. Generalnie ja nie rozpaczam, najwyraźniej miał powody, żeby odejść, a jeśli będzie chciał, to na pewno uraczy nas kolejnymi świetnymi cRPG-ami
Mikeal,

Cytat

Swoją drogą, o ile Niezłomny całkiem spoko, to Zrozpaczona Matka to nie było jakieś mistrzostwo świata :P"

O ile mnie pamięć nie myli, te postacie zostały okrojone z początkowych elementów fabularnych aby były bardziej mainstreamowe
dunio1,
Czemu ;(

Najbardziej utalentowany scenarzysta odchodzi z jednego z najbardziej obiecujących studio gier tworzących crpg. Wielka szkoda.

Mam nadzieję, że będzie jeszcze pomagać przy nowym torment, oraz dołączy do jakiegoś studia.
Niblla,
Jakoś wierze, że zaraz się gdzieś pojawi, pewnie jako analityk albo ekspert ale szkoda, że opuszcza Obsidian bo jak czytam to był jednym z twórców studia a to zawsze zastanawia, co go do tego skłoniło.
Wolvertino,
Wielka szkoda... ale na pewno gdzieś się zaraz zakręci

Swoją drogą, o ile Niezłomny całkiem spoko, to Zrozpaczona Matka to nie było jakieś mistrzostwo świata
Daimonion,
Zaiste, Mistrz przez duże M! Szkoda, że odchodzi z Obsidianu, wielka szkoda...
Tokar,

Szok i niedowierzanie. Współzałożyciel oraz współwłaściciel Obsidian Entertainment, a także jedna z jego najbardziej rozpoznawalnych twarzy, zdecydował się opuścić studio. Legenda branży przetrwała największe kryzysy, aby odejść w momencie, kiedy zespół jest na ustach wszystkich graczy i w końcu osiągnął sukces, na jaki zasłużył.

chris avellone

"Oficjalnie pożegnałem się ze studiem Obsidian Entertainment, aby przyjąć posadę nauczyciela Obrony Przed Czarną Magią w Hogwarcie. (Okey, tylko pierwsza część tego zdania jest prawdziwa. Wszystkiego dobrego i dalszych sukcesów dla moich kolegów, każdy z nich to dobry ziomek)" – dowcipnie potwierdził swoje odejście Chris Avellone.

Jednak, jeżeli głębiej spojrzymy na sprawę, oficjalne odejście Chrisa z zespołu nie jest takim ogromnym zaskoczeniem. W ostatnich miesiącach twórca zajmował się głównie pracą analityczną (doradztwem i fachową oceną pomysłów innych projektantów), a także był aktywny podczas konferencji branżowych, na których poprowadził kilka ciekawych wykładów. Jeżeli już brał się za jakąś namacalną robotę, to były to pomniejsze koncepty (postać Niezłomnego oraz Zrozpaczonej Matki w "Pillars of Eternity", luźna współpraca ze studiem InXile w związku z "Wasteland 2" oraz "Torment: Tides of Numenera") niż faktyczne trzymanie steru całej produkcji.

planescape: torment

Na chwilę obecną trudno powiedzieć, czy Avellone żegna się z branżą na stałe, aby rozpocząć nowy rozdział w swoim życiu i spróbować świeżych doświadczeń, czy też będzie nadal aktywny w tworzeniu gier cRPG. Jedno jest pewne, jeżeli pierwsza opcja okaże się prawdziwa i ojciec "Planescape: Torment", "Fallout 2" czy "Fallout: New Vegas" odejdzie na stałe – będzie to prawdziwy cios dla fanów gatunku.

Mimo to, za te wszystkie wspaniałe godziny spędzone w pochłoniętym udręką i apatią Sigil, na spalonych nuklearnych pustkowiach i w ponurych postapokaliptycznych metropoliach czy majestatycznej oraz niebezpiecznej Krainie Lodowego Wichru – jesteśmy mu winni pełen szacunek, a także wsparcie dla jego decyzji, cokolwiek postanowi.

Dzięki Tobie kocham cRPGi, Mistrzu. Tego nigdy nie zapomnę.

Wczytywanie...