[Two Worlds] Recenzja - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_gracz nr 5*,
W TW2 mag to potęga, zwłaszcza w multi i jak się zrobi tzw bugspelle Jak chcesz poznać prawdziwy koszmar początkującego maga, zagraj w stare Gothiki
Jagular,
Witam
Ja osobiście mam dość mieszane odczucia. Z jednej strony plusy o ktorych pisaliście i nie będe powtarzać (zachłystnąłem sie grafiką). Z drugiej przysłowiowa łyżka dziegciu.
Po przebiegnięciu gry wojem zacząłem grać magiem i tu zdziwko - czary ofensywne są baaardzo słabe. Zainwestowałem w manę, licząc że dam radę z dystansu a tu cienizna. Dodatkowe utrudnienie to podziemia, pieczary i inne ciasne lokacje. I tam mag to zupełnie "cienki Bolek". Można oczywiście uciekać w niewidzialność czy przywoływanie ale zabić w końcu trzeba samemu. Moim zdaniem gra jest źle zbalansowana dla innych profesji (rycek oczywiście wymiata ) I porównam z Oblivionem - tam magowie rządzili; jedyna trudność jaka była to nie pozabijać swoich
Courun Yauntyrr,
Zainstalowałem, włączyłem i... mnie odrzuciło. Nie chodzi o to, że jest ciężko na początku, ale te dialogi, wyraz twarzy bohatera i dziwne kapliczki... Niestety, za dużo grałem w późniejsze tytuły i mimo chęci nie zaszedłem daleko.
Gość_Kamillo*,
szkoda że tak późno sie dowiedziałem (dopiero z biedronki :-))
daje 5+
Lionel,
Dziwię się, że 'Two Worlds' nie było jakoś bardziej promowane. Osobiście przeczytałem o niej dopiero na GE. Co prawda, podobno początkowe wersje miały dużą liczbę błędów, to już wersja 1.7 była całkiem grywalna. Oczywiście znalazły się pomniejsze błędy, ale nie takie, by zepsuć całą rozgrywkę.
Grafika jest bardzo szczegółowa i miła dla oka - szczególnie woda i rośliny.
Wielki plus za jadę konną. To chyba pierwsze cRPG, w jakie grałem, w którym swobodnie można jeździć konno i nie jest to uciążliwe. Specyficzne umiejętności bohatera również mnie mile zaskoczyły, dzięki nim walka może wyglądać zgoła inaczej niż w większości gier. Obsypywanie oczu piaskiem, ogłuszanie, wytrącanie broni i tarcz, całkiem miło mi się walczyło. Niestety, SI przeciwników jest dość niskie. Walki ze zwierzętami i potworami wyglądają podobnie, jedynie bandyci i orkowie mieli jakieś oddzielne style.
Największą wadą gry jest niestety brak interesującego wątku głównego, a może sposobu jego zaprezentowania, bo fabuła oparta na porwaniu siostry sama w sobie jest dość interesująca, ale reszta wydarzeń emanuje niesmacznym patosem, chociaż cenię, że twórcom chciało się robić dwa zakończenia, tylko szkoda, że tylko dwa.
Mnoga ilość zadań pobocznych trochę rekompensuje wątek główny, ale po pewnym czasie stały się one dość męczące i nie stanowiły wystarczającego wyzwania dla postaci.
Mam też pewne zastrzeżenia do tłumaczenia. Istniały pewne rozbieżności w nazewnictwie, a i opisy niektórych zdolności oraz czarów były dość lakoniczne i... żałosne.
Mimo to, grę można zaliczyć do grywalnych i wartych kupienia, szczególnie w obecnej niskiej cenie i dodanej kiedyś do jakiegoś pisma.
shiro995,
Szczerze? Gra mnie rozczarowała. Widząc ją pierwszy raz pomyślałem sobie, że to biędzie takie super jak Oblivion lub Gothic. Po odpaleniu było fajnie i się wciągnąłem na kilkanaście dni, ale zrozumiałem, że jest to gra przeciętna. Mimo ładnej grafiki, rozczarował nie system walki, fabuła, bugi... i brak tego czegoś.... Szkoda mogłoby być znacznie lepiej, ale za jedną rzecz MUSZĘ TWÓRCÓW POCHWALIĆ, a jest nią WALKA Z KONIA i to nawet niezła, choć nie tak dobra jak ta z Mount & Blade. Ale grunt, że w ogóle jest, bo w Gothicu koni w ogóle nie było, a w Oblivionie choć konie były to jak tylko pojawiła się jakaś maszkara to trza było zsiadać. Ale sama walka z konia i grafika to zamało, stąd taka a nie inna moja ocena 6.5/10:(.
Ravenica Darial,
Ja dopiero zacząłem grać w 2worlds i wrażenia mam pozytywne (nie licząc tego że jak nie masz szczęścia i nie natrafisz na dobrą zbroje to nie masz czego szukać..)Grafika z patchem dobra, system walki też godny pochwały, a z oceną fabuły się wstrzymam bo całej nie przeszłem.
Thorin,
Ostatnio skończyłem TW i muszę przyznać, że pomimo wielu wad grało mi się bardzo przyjemnie. Bolączką gry jest beznadziejna fabuła, kiepskie cutscenki, męczący system walki(ale to już mieliśmy w gothicu 3) i jak dla mnie słabe dialogi oraz mimika twarzy. Za to mamy bardzo dopracowaną szatę graficzną(pod względem animacji przyrody jest lepiej niż w Oblivionie), funkcjonalny interfejs i sporą grywalność. Jak na polską produkcje jest naprawdę dobrze, jestem pozytywnie zaskoczony
Odnośnie fabuły to rozbawił mnie iście "epicki" tekst na zakończenie Gandohara tuż przed ostatnią walką "mam ciebie dosyć"
Piotreq,
Grałem w Two Worlds, i przeszedłem cala Moje 1 wrażenie:
-Świetna Grafika, fabuła(choć tutaj mogli sie bardziej postarać)
-Lepsza gra od Gothica? Chyba tak.
Ostatnio czytałem w CD-Action, ze wyjdzie nowa część, wiec już nie mogę sie doczekać ;]
BaalNumez,
Jeszcze wymienię krótko plusy i minusy

PLUSY:
+Alchemia ( można robić jakie sięchce mikstury)
+Sporo questów...
+Możliwość łączenia przedmiotów i ich Upgrade
+Ogrom świata
+Liczba NPC
+Grafika

MINUSY:
-Fabuła
-Wygląd niektórych postaci
-Literówki ( sporo ich...)
-Mimika postaci ( raczej jej brak)
VikingWasDead,
Tak, fabuła -- to jest ta porażka...
ale w porównaniu z Gothic 3, to fabuła wypadła tak samo...

A propos grafiki, to nie powiem czy pogromca Obliviona,
w TwoWorlds jest taka toporna i realistyczna, natomiast w Oblivionie cukierkowa jak na mój gust...
Ale wygrała z Gothic'iem 3 w którym też mieliśmy wypasioną cukierkową grafę...
Każda gra ma swój styl graficzny i tyle... Jak w TW zmnieszyłem HDR do ok. 25% to wyglądało to porządnie...

Muzyka, wyłączyć i grać z samymi dźwiękami otoczenia, bo jak dla mnie to porażka...

Grywalność:
- walka -> LMPmowanie to fakt, zero interakcji od gracza (click, click, click)
- jazda konna -> troszkę debilna, ale jest i działa
- alchemia, magia -> ujdzie

Co można powiedzieć - z Gothiciem nie może się równać żadna gra (oprócz Wiedźmina) tylko w jednym:
Dialogi i ich animacja, kurde jak TW, jak TES:O mają tak debilne zrobione te dialogi, że szok... W TES:O to tylko widzę te piękne mordy rozmówców...

Ale jak na ActionRPG to wypadło to dojść dobrze, moja Ocena: 60% satysfakcji


...
BaalNumez,
Pierwsze wrażenia? Kupiłem grę jako odpoczynek od wyśmienitych RPG. W Gothica 3 nie grałem więc nie porównuję. Na pierwszy rzut oka wysuwa się beznadziejna fabuła, ale rekompensuje to światna grywalność. Ogólnie gra ma u mnie 60%
Aidan,
mi też się trafił ciekawy quest z nekromantom ( choć ich nie lubię ) ale przynajmniej jest fajna misja gra jest nie najgorsza i jest trochę lepsza po patchu 1.5 gra jest ciekawa na pewno ma lepszą grafikę niż w Oblivionie gra jest świetna ale nie doskonała zgodzę się z Kafim 6- lub 5+
Turin Mroczny,
No nie zaprzeczę środowisko, które występuje w Two Words powala. Ehhh... jaby się chiało narąbać drewna i wybudować chatkę w tak dziczy. Fabuła ujdzie w tłoku, walka też.
Kafi,
Co racja to racja.
Ranger,

Użytkownik Kafi dnia wto, 26 cze 2007 - 18:15 napisał

-pogromca Obliviona *
-niszczyciel Gothic III *
-zastępca Neverwinter Nights *

[post="71534"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Jak najbardziej, ale nie w tych dziedzinach, które wtedy wymieniłem. Grywalne to to jest, graficzne cudo, ale fabułą nie powala. Może "Ekwipunkowo - rozwojowo postaciowo - systemowo walkowy pogromca Gothica? "
Kafi,
Ja też grałem w Dwa Światy i muszę powiedzieć:
-pogromca Obliviona *
-niszczyciel Gothic III *
-zastępca Neverwinter Nights *

Moja ocena:
6- lub 5+
Ranger,

Cytat

I u nas i na zachodzie trzeba zapłacić ludziom by fabułę ułożyli.

Daj mi kartkę i długopis

Piruet to umiejętność z paska.

W DS nie grałem niestety
Ekhtelion,

Cytat

Pod prawym za to możesz ustawić sobie kombosa typu piruet (fajny, fajny),


Jak się go wyprowadza swoją drogą? czy to po prostu umiejętność z paska?

Cytat

Co do ekwipunku to świetny pomysł z "dynamicznym porównywaniem przedmiotów" 


Który był w DSII dwa lata temu...

Cytat

było napisane, że w Polsce fabuła powinna być świetna bo nic nie kosztuje (co ważne w Polsce), a świadczy o grze.


Nie rozumiem. Co ma do tego Polska. I u nas i na zachodzie trzeba zapłacić ludziom by fabułę ułożyli.
Dany,
Cholera, niedawno linę sprzedałem, bo mi ekwipunek zapychała Muszę ją znowu znaleźć
Wczytywanie...