The Elder Scrolls Online - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Remidx,
Gram już od kilku lat (od końca 2016) i ostatnio trafiłem na CP 1000, skończyłem Master Crafter i skończyłem Cadwell's Silver na moim głównym koncie.Wkrótce zacznę z Goldem, jak tylko skończę trochę z DLC.Mam prawie 3200 godzin gry i cieszę się każdą minutą z niej!Najbardziej fantastyczną częścią jest ilość rzeczy, które są do zrobienia, i jak jest dosłownie coś dla każdego.Motto gry "Graj jak chcesz" jest bardzo prawdziwe przynajmniej o szerokim znaczeniu.
krew_na_scianie,
Tylko wiecie co mnie w tym wszystkim boli? Ja naprawdę lubię serie TES, właściwie to jest mój ulubiony świat. Do żadnej innej gry nie mam takiego sentymentu i w początkowej fazie przeniesienie tego na MMO nie wydawało mi się takie złe. W sumie czemu pogranie w sieciowe Skyrim z chłopakiem miałoby być złe? Tym bardziej, że oboje lubimy Guild Warsy. Tylko faktycznie ktoś do tego tytułu nie podszedł z wystarczającą ilością możliwości, innowacji czy pasją. Oczywiście nie mam jeszcze w TESO nabitych tryliardy godzin, ale tyle co już wiedziałam, to nie napala optymizmem.. To taki straszny średniak, do bólu przeciętny średniak z błędami. Wczoraj zebrałam się ponownie by pograć i znowu ręce mi opadły. Nie wychodziły mi questy poboczne, to "pojechałam" z główną fabułą. I co?