[Kingdom Come: Deliverance ] Fotorealistyczna grafika w Kingdom Come: Deliverance? - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Produkcje "made in Kickstarter" zazwyczaj nie porażają oprawą wizualną, stawiając przede wszystkim na klimat, inwencję oraz oryginalność. To raczej kuźnia marzeń i nieszablonowych pomysłów czekających na spełnienie w świecie, gdzie rządy sprawują cyniczni inwestorzy, którzy siedzą na szczycie wieży zbudowanej z kości słoniowej, z wilczym uśmiechem przymilając się do masowej publiki.
Stąd też darczyńcy nie oczekują raczej graficznych wodotrysków, ale ziszczenia idei, jaka w tej brutalnej rzeczywistości nie miałaby jakichkolwiek szans na realizację, bo "byłaby najprawdopodobniej nieopłacalna". Tym bardziej, że budżet jest mocno ograniczony, a świetny wygląd swoje kosztuje, nieprawdaż?
class="lbox">Cóż... błąd. Warhorse Studios stara się udowodnić, że mniejsze finanse wcale nie oznaczają mniej imponującej grafiki. Ich średniowieczny symulator oparty na mechanice cRPG, będzie cieszyć oko i jakościowo niewiele odbiegać od wysokobudżetowych tytułów. Taka harda postawa wcale nie dziwi, kiedy spojrzymy na najświeższy materiał z wersji alfa, który przedstawia wędrówkę po lesie. Niezwykle urokliwym i pięknym cudzie wirtualnej natury.
Robi wrażenie, natomiast twórcy gorąco zapewniają, że do poczucia satysfakcjonującej i płynnej rozgrywki, wcale nie będzie konieczne posiadanie potwora wydajnościowego za kilka tysięcy dolarów.
Data premiery "Kingdom Come: Deliverance" została wstępnie ustalona na grudzień 2015 roku. Projekt zdołał zebrać na serwisie Kickstarter kwotę 2.3 miliona dolarów, dodatkowo grupę wspiera tajemniczy czeski inwestor, którego zaintrygowała praca rodaków. Więcej materiałów, już wkrótce.