Galeryjka Deunan - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Majarek,
masz zaliczone PV na DA odemnie xD
niektóre prace są niedopracowane, ale odólni dobry poziom
az dam ci :+devwatch: xD
Ven'Diego,
He jasne, hmmm to może zacznę od tego, jak robisz cienie, jakie krycia, warstwy itp.
Deunan,

Użytkownik Ven'Diego dnia Nov 16 2006, 02:29 PM napisał

Fajowe, nawet powiem więcej extra
Znasz jakiś tut na kolorowanie artów? Ale jakiś w miare prosty i (jeśli to mozliwe) polski

[post="50232"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Um, owszem, korzystam z tutoriali, ale tylko okazyjnie, jeśli chodzi o kolorowanie własnych prac, jestem samoukiem. I bardziej obserwuję, niż używam czyjegoś sposobu, ale jeśli interesuje Cię jakiś konkretny etap, to mów, postaram się coś sklecić. Nie jestem w stanie polecić tuta, bo jak powiedziałam, nie używam czyichś technik do moich rysunków. I nie chodzi mi o "piracenie" or sth, tylko o stworzenie własnego stylu. Wiesz, o co mi biega.
Atis,
OMG, to ty jesteś na Devie? Wybacz, ale nigdy nie wspominałaś. A arty są wielkie, jak zwykle.
Ven'Diego,
Fajowe, nawet powiem więcej extra
Znasz jakiś tut na kolorowanie artów? Ale jakiś w miare prosty i (jeśli to mozliwe) polski
Deunan,
W tym przypadku chciałam zrobić obie w tym samym stylu, więc zmieniłam tylko screencapy z filmu i kolor tła. Będą jeszcze dwie tapetki z light elfką, jednak zmienię wzór tła. Tak żeby się odróżniały.

1. Zastanawiałam się czy słownik forumowy będzie się gryzł ze słownikiem Firefoxa 2.0, ale widzę że nie.

2. Nie za bardzo ostatnio mam głowę do rysowania, wizyty u lekarzy, rozmowy, sprawy z MOPRem, wszystko oddziałuje na mnie negatywnie, ale powoli wychodzę na prostą, no i staram się machać ołówkiem, jak tylko mogę.. Jak ktoś ma ochotę, to niech poprzegląda Devianta czy Galerię w poszukiwaniu kilku nowych pracek, ta zaś jest wczorajsza.
http://www.deviantart.com/deviation/43106259/