From Software kontynuuje kampanię marketingową swojego wiktoriańskiego dziecka, dobitnie potwierdzając, że zmiana klimatów nie obdarła japońskiej ekipy z charakterystycznego autorskiego szlifu, który tak pokochali fani.
class="lbox">Kilka dni temu mogliśmy podziwiać szereg lokacji, jakie przyjdzie przemierzyć protagoniście "Bloodborne". Teraz przyszła kolej na prezentacje narzędzi mordu, bez których ani rusz w tym mrocznym świecie, a także nastrojowej muzyki, subtelnie obiecującej aurę wyobcowania oraz braku jakiegokolwiek miłosierdzia.
Pierwszy materiał, obok dobrze znanego i lubianego oręża, ukazuje pokrótce działanie zupełnego novum siejącego spustoszenie na polu bitwy – pistoletów.
Jeżeli chodzi o oprawę muzyczną, to możemy rzucić okiem jak wyglądała kooperacja kompozytorów z From Software oraz gościnnych artystów. W nagraniach ponad półtoragodzinnego soundtracka pomagała profesjonalna 65-osobowa orkiestra, 32-osobowy chór, a także kilkunastu solistów. Klimatyczne efekty ich działań widać, słychać i czuć.
Gra trafi do sklepów już 25 marca 2015 roku, póki co, wyłącznie w wersji na PlayStation 4.