Bardzo praktyczna specjalizacja dla DPS-a
- Pięść Stwórcy + umiejętność woja dająca zachwianie = spore obrażenia niskim kosztam many i o krótkim cooldownie
- Wpływ Otchłani , Wybuch Telekinetyczny pozwalają bezkarnie kontrolować położenie wrogów
- Wpływ Otchłani może rozpocząć kombos z udziałem zaklęcia obszarowego (zamrazającego)
- Pierścień Grawitacji kosztuje mało many i ma krótki cooldown a jest dobrym debufem który pozwoli zyskać kilka sekund i osłabi wrogi atak
- Nieporuszony - maga nie da się przewrócić . Bezcenne
- Pięść Stwórcy + umiejętność woja dająca zachwianie = spore obrażenia niskim kosztam many i o krótkim cooldownie
- Wpływ Otchłani , Wybuch Telekinetyczny pozwalają bezkarnie kontrolować położenie wrogów
- Wpływ Otchłani może rozpocząć kombos z udziałem zaklęcia obszarowego (zamrazającego)
- Pierścień Grawitacji kosztuje mało many i ma krótki cooldown a jest dobrym debufem który pozwoli zyskać kilka sekund i osłabi wrogi atak
- Nieporuszony - maga nie da się przewrócić . Bezcenne