Witam, to żaden błąd
- rozwijasz jedną umiejętność(10 pkt głównej/ych umiejętności = awans na następny poziom), ale kara jest przy awansie do statystyk postaci +3 za rozwijanie tylko(+2 nie spotkałem jeszcze, być może przez to że mam SI v1.2.0.416)
Żeby przy awansie móc rozdać(w spoilerze podaje wszystkie kombinacje) :
Trzymanie się tych wytycznych gwarantuje +5 do modyfikatora(Na 100% działa na patch'u 1.2.0.416 PL/EN).
Dodam jeszcze że, nie opłaca się pakować do "głównych umiejętności" trzech(3) umiejętności z tego samego przedziału np.:
Celność, Skradanie się, Zabezpieczenia
Wtedy są nikłe szanse na uzyskanie +5(w tym przypadku zwinność), żeby jednak wbić +5 do statystyk trzeba kombinować, np.:
Strzelać(Celność +5) i sporo otwierać Zamków(Zabezpieczenia +5), lecz zrezygnować z rozwijania Skradania się(z tego najłatwiej zrezygnować, bo z otwierania zamków raczej nie można).
Ewentualnie mogę zalecić korzystanie z modyfikacji :
Attribute Modifiers on Levelup to 5
Aczkolwiek może to zepsuć grę takie ułatwienie(wiem po sobie, testowane)
Pozdrawiam.
- rozwijasz jedną umiejętność(10 pkt głównej/ych umiejętności = awans na następny poziom), ale kara jest przy awansie do statystyk postaci +3 za rozwijanie tylko(+2 nie spotkałem jeszcze, być może przez to że mam SI v1.2.0.416)
Żeby przy awansie móc rozdać(w spoilerze podaje wszystkie kombinacje) :
SPOILER
Siła +5 :
a1) Ostrza +4, Broń obuchowa +4, Walka w ręcz +2
a2) Ostrza +4, Broń obuchowa +2, Walka w ręcz +4
a3) Ostrza +2, Broń obuchowa +4, Walka w ręcz +4
b1) Ostrza +5, Broń obuchowa +5
b2) Ostrza +5, Walka w ręcz +5
b3) Broń obuchowa +5, Walka w ręcz +5
---
Inteligencja +5 :
a1) Alchemia +4, Przyzywanie +4, Mistycyzm +2
a2) Alchemia +4, Przyzywanie +2, Mistycyzm +4
a2) Alchemia +2, Przyzywanie +4, Mistycyzm +4
b1) Alchemia +5, Przyzywanie +5
b2) Alchemia +5, Mistycyzm +5
b3) Przyzywanie +5, Mistycyzm +5
---
Siła Woli +5 :
a1) Zniszczenie +4, Przemiany +4, Przywrócenie +2
a1) Zniszczenie +4, Przemiany +2, Przywrócenie +4
a1) Zniszczenie +2, Przemiany +4, Przywrócenie +4
b1) Zniszczenie +5, Przemiany +5
b2) Zniszczenie +5, Przywrócenie +5
b3) Przemiany +5, Przywrócenie +5
---
Zwinność +5 :
a1) Celność +4, Skradanie się +4, Zabezpieczenia +2
a2) Celność +4, Skradanie się +2, Zabezpieczenia +4
a3) Celność +2, Skradanie się +4, Zabezpieczenia +4
b1) Celność +5, Skradanie się +5
b2) Celność +5, Zabezpieczenia +5
b3) Skradanie się +5, Zabezpieczenia +5
---
Szybkość +5 :
a1) Atletyka +4, Akrobatyka +4, Lekki pancerz +2
a2) Atletyka +4, Akrobatyka +2, Lekki pancerz +4
a3) Atletyka +2, Akrobatyka +4, Lekki pancerz +4
b1) Atletyka +5, Akrobatyka +5
b2) Atletyka +5, Lekki pancerz +5
b3) Akrobatyka +5, Lekki pancerz +5
---
Wytrzymałość +5 :
a1) Blok +4, Płatnerstwo +4, Ciężki pancerz +2
a2) Blok +4, Płatnerstwo +2, Ciężki pancerz +4
a3) Blok +2, Płatnerstwo +4, Ciężki pancerz +4
b1) Blok +5, Płatnerstwo +5
b2) Blok +5, Ciężki pancerz +5
b3) Płatnerstwo +5, Ciężki pancerz +5
---
Osobowość +5 :
a1) Retoryka +4, Handel +4, Iluzja +2
a2) Retoryka +4, Handel +2, Iluzja +4
a3) Retoryka +2, Handel +4, Iluzja +4
b1) Retoryka +5, Handel +5
b2) Retoryka +5, Iluzja +5
b3) Handel +5, Iluzja +5
a1) Ostrza +4, Broń obuchowa +4, Walka w ręcz +2
a2) Ostrza +4, Broń obuchowa +2, Walka w ręcz +4
a3) Ostrza +2, Broń obuchowa +4, Walka w ręcz +4
b1) Ostrza +5, Broń obuchowa +5
b2) Ostrza +5, Walka w ręcz +5
b3) Broń obuchowa +5, Walka w ręcz +5
---
Inteligencja +5 :
a1) Alchemia +4, Przyzywanie +4, Mistycyzm +2
a2) Alchemia +4, Przyzywanie +2, Mistycyzm +4
a2) Alchemia +2, Przyzywanie +4, Mistycyzm +4
b1) Alchemia +5, Przyzywanie +5
b2) Alchemia +5, Mistycyzm +5
b3) Przyzywanie +5, Mistycyzm +5
---
Siła Woli +5 :
a1) Zniszczenie +4, Przemiany +4, Przywrócenie +2
a1) Zniszczenie +4, Przemiany +2, Przywrócenie +4
a1) Zniszczenie +2, Przemiany +4, Przywrócenie +4
b1) Zniszczenie +5, Przemiany +5
b2) Zniszczenie +5, Przywrócenie +5
b3) Przemiany +5, Przywrócenie +5
---
Zwinność +5 :
a1) Celność +4, Skradanie się +4, Zabezpieczenia +2
a2) Celność +4, Skradanie się +2, Zabezpieczenia +4
a3) Celność +2, Skradanie się +4, Zabezpieczenia +4
b1) Celność +5, Skradanie się +5
b2) Celność +5, Zabezpieczenia +5
b3) Skradanie się +5, Zabezpieczenia +5
---
Szybkość +5 :
a1) Atletyka +4, Akrobatyka +4, Lekki pancerz +2
a2) Atletyka +4, Akrobatyka +2, Lekki pancerz +4
a3) Atletyka +2, Akrobatyka +4, Lekki pancerz +4
b1) Atletyka +5, Akrobatyka +5
b2) Atletyka +5, Lekki pancerz +5
b3) Akrobatyka +5, Lekki pancerz +5
---
Wytrzymałość +5 :
a1) Blok +4, Płatnerstwo +4, Ciężki pancerz +2
a2) Blok +4, Płatnerstwo +2, Ciężki pancerz +4
a3) Blok +2, Płatnerstwo +4, Ciężki pancerz +4
b1) Blok +5, Płatnerstwo +5
b2) Blok +5, Ciężki pancerz +5
b3) Płatnerstwo +5, Ciężki pancerz +5
---
Osobowość +5 :
a1) Retoryka +4, Handel +4, Iluzja +2
a2) Retoryka +4, Handel +2, Iluzja +4
a3) Retoryka +2, Handel +4, Iluzja +4
b1) Retoryka +5, Handel +5
b2) Retoryka +5, Iluzja +5
b3) Handel +5, Iluzja +5
Trzymanie się tych wytycznych gwarantuje +5 do modyfikatora(Na 100% działa na patch'u 1.2.0.416 PL/EN).
Dodam jeszcze że, nie opłaca się pakować do "głównych umiejętności" trzech(3) umiejętności z tego samego przedziału np.:
Celność, Skradanie się, Zabezpieczenia
Wtedy są nikłe szanse na uzyskanie +5(w tym przypadku zwinność), żeby jednak wbić +5 do statystyk trzeba kombinować, np.:
Strzelać(Celność +5) i sporo otwierać Zamków(Zabezpieczenia +5), lecz zrezygnować z rozwijania Skradania się(z tego najłatwiej zrezygnować, bo z otwierania zamków raczej nie można).
Ewentualnie mogę zalecić korzystanie z modyfikacji :
Attribute Modifiers on Levelup to 5
Aczkolwiek może to zepsuć grę takie ułatwienie(wiem po sobie, testowane)
Pozdrawiam.